15 Reacties

5 maanden geleden

Zijn grot

5 maanden geleden

Zijn grote bed komt 6 juli. Meer van, dan hoeft dat niet op stel en sprong gedaan worden. Wij houden het ledikant ernaast zodat hij ernaar toe kan groeien.

5 maanden geleden

Hier zijn we eind maart overgestapt naar een vloerbed (eenpersoons). Ging meteen goed en ze blijft ook (tot nu toe) in bed liggen tot we haar komen halen. Denk dat ik er 1 keer naar toe heb moeten gaan in de nacht omdat ze dr knuffel kwijt was, maar verder slaapt ze er heerlijk in.

5 maanden geleden

Ik volg even mee. Ons zoontje ligt nog in een klein bedje (ledikant) en wordt deze zomer 2,5 jaar. We hebben hem 1x tijdens een dutje in een groot bed laten slapen en toen hij wakker kwam os hij er zelf uit gekropen en stond hij plots naast ons bed. We hadden hem niet gezegd dat hij erin moest blijven.. maar ik weet ook niet of hij er effectief had ingebleven 🤭

5 maanden geleden

Wij hebben nu eerst de zijkant van het bedje eruit gehaald. Zo kan ze wennen aan de vrijheid in haar bekende en vertrouwde bedje. Het gaat super! Ze is er nog 0x uit gegaan en als ze ons nodig heeft blijft ze in bed, gaat ze staan en roept ze ons. Ze wil nu ook graag op haar kamer spelen omdat het erggg interessant is om in en uit bed te gaan.

5 maanden geleden

Hier slaapt zoontje al sinds een maand of 2/3 in zijn eigen 1 persoons bed en is totaal geen probleem geweest. Kort daarvoor moest ik met hem mee en in ons bed anders ging hij niet slapen. Voor ons was het grote eigrn bed dus juist de oplossing

4 maanden geleden

Wij hebben dit als peuterbed aangeschaft. Hij komt er bij ons nooit zelf uit alleen s ochteds als we zeggen dat hij eruit mag. De eerste nachten was hij wel wat onrustig en moesten we ineens s nachts naar hem toe. Na ongeveer twee weken was dat weer helemaal over.

4 maanden geleden

Deze morgen zijn grote bed neergezet. Hij rent nu rondjes maar in bed blijven ho maar

4 maanden geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Deze morgen zijn grote bed neergezet. Hij rent nu rondjes maar in bed blijv ...
Ik heb een babyfoon die terug kan praten dat vind ze vreselijk. Ik heb gezegd dat als je niet in bed blijft liggen de babyfoon (ik dus door dat ding) gaat zeggen dat je weer in bed moet. Hihi ze slaapt als een os. Loedermoeder😛 maar t werkt

4 maanden geleden

Reactie op freumpie

Ik heb een babyfoon die terug kan praten dat vind ze vreselijk. Ik heb geze ...
Oja, bijna iedere morgen roep ik dat ik er aan kom. Ben geen ochtendmens. Laat m maar lekker spelenderwijs ontdekken. Gelukkig paste het ledikant er nog bij.

4 maanden geleden

Ons zoontje is vorige zomer al over gegaan naar een éénpersoonsbed. Hij was toen 1.5. Hij slaapt er heerlijk in en roept ons als hij eruit wil, is er nog nooit zelf uit gegaan. Hij slaapt nog wel gewoon met zijn slaapzak aan en bij zijn grote broer op de kamer

4 maanden geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Oja, bijna iedere morgen roep ik dat ik er aan kom. Ben geen ochtendmens. ...
Ja dat scheelt. Ik. ben 31 weken zwanger dus wil de babykamer straks wel echt gaan doen dus zit wel enige druk achter dat ze gewend is voordat de volgende zich aankondigd en ik er twee heb spoken.

4 maanden geleden

Poeh wat waren we naïf vanavond... Comode niet leeggehaald, stom. Toch geen deurklink want we dachten dat hij wel zou gaan slapen... O wat voel ik me weer een enorm slechte moeder, net als die keer dat hij ziek was en ik veel te laat naar mijn gevoel, welk gevoel? Actie ondernam. 😔😢 Huilenhuilenhuilen. Uit bed. Comode geplunderd. Huilenhuilen. In onze slaapkamer teruggevonden. Comode voor zijn deur geschoven als baricade. Pas ten einde raad bedacht ik om naast hem te gaan liggen... o wat ben ik een slechte moeder. 😔😔😔😔😢😢😢 We hebben samen een filmpje gekeken en hij kwam tot rust. Daarna werd ik als springkussen gebruikt en was hij dus weer helemaal blij. Toen ging het net als altijd met zijn ledikant. Beetje huilen, uiteindelijk gaan praten en dan lekker in slaap vallen. Morgen dus maar anders doen. Want hij wil echt niet meer in zijn ledikant nu. Hoe doen jullie dit op vakantie?

4 maanden geleden

Hij heeft heerlijk geslapen en starte de dag blij om half 7 🥳🥰

4 maanden geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Poeh wat waren we naïf vanavond... Comode niet leeggehaald, stom. Toch geen ...
Je bent geen slechte moeder omdat je een bepaalde keuze maakt die op dat moment goed lijkt😘 achteraf kijk jij terug op de situatie en leer je daarvan. Maakt je juist een goede moeder.