10 Reacties
één jaar geleden
Even off-topic een ander soort vraag tussendoor voor wie dat kan en wil beantwoorden. Mijn zoontje zit nu net een beetje in maat 92. Ik vind het zonde om dure slaapzakken te kopen die maar tot deze maat gaan. Is het oké om slaapzakken te kopen in de maatserie 98 tot (hoe ver dat ook gaat)?
Dit een beetje in het kader van doorgroeien en niet onnodig veel willen kopen steeds. Een slaapzak en/of pyjama’s leken mij hierin verwaarloosbaar.. Wat denken jullie?
één jaar geleden
Reactie op Xmeens
Even off-topic een ander soort vraag tussendoor voor wie dat kan en wil bea ...
Kan prima! Ik heb de puckababy 4 seizoenen. Die is een meter lang als ik het goed zeg. Kunnen ze vanaf 6mnd tot 2.5jr in
Dus lengte maakt niet veel uit, zolang de armgaten en rondom hals niet te groot zijn
één jaar geleden
Reactie op Xmeens
Even off-topic een ander soort vraag tussendoor voor wie dat kan en wil bea ...
Ik heb haar al vanaf maat 80 gewoon in de 110 liggen 💕 gaat prima
Zeeman/ wibra hebben goede warme betaalbare slaapzakken en ik heb laatst 5 pyama s voor 30 euro bij afound bestelt ( outlet hm)
één jaar geleden
Hoe warm is zijn kamer? Ik had ook wel eens echt in de winter een wollen deken over de slaapzak heen. Dus rompertje lange mouw, pyama lange mouw, warme slaapzak en wollen deken dubbel er strak overheen ( onder de oksels alle kanten strak ingestopt)
één jaar geleden
4 seizoenen slaapzakken van puckababy, en betaalbaarder: de slaapzakken van Ter Stal: 3,5 tog.
Zoek ook naar lekkere pyamas, of een lekkere deken.
Hoe warm is de kamer? In de winter wordt de slaapkamer van mn zoontje ook fris. We hebben een infraroodpaneel dat we dan aanzetten om de kamer een beetje op te warmen tot max 18 graden.
één jaar geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Ik heb haar al vanaf maat 80 gewoon in de 110 liggen 💕 gaat prima
Zeeman/ ...
Wij hebben vorige winter denk dat ze toen maatje 68/74 had al slaapzakken van de zeeman/Hema gekocht maatje 110.
Nu zit ze in maatje 92 dus kunnen er lekker nog een winter mee doen😁 de tot waardes zijn rond de 2.5 die we hebben van de zeeman/Hema. Dikker ook niet nodig in ons huis. Min. 18 graden dat het was vorige winter