18 Reacties

3 jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen wij hebben een warmtepomp droger gehad en was helaas na 2 jaar kapot 😔 misschien hadden wij net een maandag model

3 jaar geleden

Ik heb condensdroger echt wat een fijn ding. Elke beurt water ding leeg maken pluis er uit en gaan niks met een slang die naar buiten moet en zo. Wil nooit meer anders

3 jaar geleden

Wij hebben ook een condensdroger, maar dan met een afvoerslangetje voor het water. Dus hoef nooit het waterbakje te legen! Dir aansluiting zat er al gelukkig. Elke keer wel even het pluis verwijderen, maar ideaal ding!

3 jaar geleden

Wij hebben een warmte pomp droger en die hebben we ook wel al een tijd en ik vind em top! Wij hadden geen plek voor zo een afvoerslang dus vandaar de keuze.

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Wij hebben ook een condensdroger, maar dan met een afvoerslangetje voor het ...
Hebben wij ook idd. Zeer tevreden over en gaat al 7 jaar (en 4 verhuizingen 😅) zonder issues mee 😊

3 jaar geleden

Wij hebben al 5 jaar een warmtepompdroger en zijn er nog steeds erg tevreden over. Hij droogt goed, snel en heeft tot op de dag van vandaag nog geen enkel defect gehad.

3 jaar geleden

Wij hebben er net een aangeschaft dus over de levensduur kan ik niets zeggen. Het is wel veel zuiniger en wij hadden nog geen droger voorheen. Wat een verademing met al die wasjes voor de kleine. Straks met 2 zal het helemaal fijn zijn.

3 jaar geleden

Wij hebben nu 2 jaar een warmtepompdroger en ik vind het echt ideaal. Er hoeft geen slang naar buiten en hij is een stuk energiezuiniger dan een condensdroger. De was komt er heel droog uit en het schoonmaken is heel makkelijk.

3 jaar geleden

Reactie op LiesjeB1991

Wij hebben al 5 jaar een warmtepompdroger en zijn er nog steeds erg tevrede ...
Dat klinkt goed. Welk merk hebben jullie? En is deze zelfreinigend?

3 jaar geleden

Reactie op JC87

Hebben wij ook idd. Zeer tevreden over en gaat al 7 jaar (en 4 verhuizingen ...
Fijn dat er goeie ervaringen zijn! Welk merk hebben jullie? En is deze zelfreinigend?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op Rell

Dat klinkt goed. Welk merk hebben jullie? En is deze zelfreinigend?
Wij hebben een Siemens extraklasse. Echt een heel basis model dus geen zelfreinigende functie. Droger is ook al niet meer verkrijgbaar, oudje dus 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Rell

Fijn dat er goeie ervaringen zijn! Welk merk hebben jullie? En is deze zelf ...
Niet zelfreinigend helaas maar de pluis gaat er makkelijk uit. Wij hebben er 1 van de Miele.

3 jaar geleden

Wij hebben sinds een paar maanden een warmtepompdroger van Siemens die zelfreinigend is. Alleen het pluis moet je er na iedere droogbeurt even uithalen. Hij is een stuk energiezuiniger als een condensdroger. En wat ik ook fijn vind, hij droogt op een lagere temperatuur (dus geen brandgevaar) waardoor je ook al je kleding er in kan drogen.

3 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties. Misschien dat we toch maar moeten investeren in een Miele..

3 jaar geleden

Wij hebben een warmtepompdroger van miele die het nu al bijna 20 jaar goed doet. Dus heel tevreden, hierna kiezen we weer voor miele

3 jaar geleden

Ik heb nu 3 jaar een warmtepompdroger van Beko, niet al te duur en doet het prima. Schoonmaken is gewoon het pluis uit beide filters halen en 1x in de zoveel tijd de filters even omspoelen. Voor de 400 euro die ik ervoor betaald heb, verwacht ik ook niet dat hij 20 jaar meegaat, maar mijn Beko wasmachine gaat nu al 6 jaar mee en die was nog goedkoper, dus geloof het wel.

3 jaar geleden

Wij zijn nu bezig met onze 2de Beko warmtepomp droger, eerste heeft het 8 jaar volgehouden en nu ook weer super tevreden. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Hebben er ongeveer 500 euro voor betaald