15 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg, hier precies hetzelfde

3 jaar geleden

Lenor wasparels erbij? Heerlijke geur

3 jaar geleden

Doe je regelmatig een trommelreinig programma? Eventueel met soda en azijn. Bij ons ruikt de was soms ook muf als ik dat lang niet heb gedaan. Maar als het bij selectieve was is wat met elkaar gewassen is, is het wel gek

3 jaar geleden

De meest muffe kleding een nacht laten weken in water met een deel natuurazijn en verder natuurazijn gebruiken als wasverzachter. Ruikt niet, neemt geurtjes weg en je was is lekker zacht.

3 jaar geleden

Te veel wasmiddel kan ook voor een muffe geur zorgen. Inderdaad even een reinigingsprogramma draaien met een scheut azijn en daarna goed op het doseeradvies letten

3 jaar geleden

Reactie op RomyxR

De meest muffe kleding een nacht laten weken in water met een deel natuuraz ...
En is ook nog eens anti-allergeen

3 jaar geleden

Hebben wij ook gehad. Kan aan de wasmachine liggen. Even een trommel reiniging doen. Wij hebben speciale zeepblokjes om de wasmachine te reinigen. Tenzij het alleen zijn kleding is, dan is het wel raar.

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Hebben wij ook gehad. Kan aan de wasmachine liggen. Even een trommel reinig ...
Jaa het is zijn kleding alleen. Zo vreemd.. en die wastrommel reiniging moet ik eens in de zoveel tijd doen. Anders kan ik niet wassen.. Heb zo wasmachine die dan gewoon niet meer was als ik het niet doe 🤣

3 jaar geleden

Eventjes weken in een badje van azijn en water

3 jaar geleden

Heel veel mensen legen nooit de wasmachine filter die onderin zit. Daar zit stilstaand water in wat onwijs gaat ruiken als je niet maandelijks leegt. leeg het wasmachinefilter/afvoerfilter In het filter aan de voorkant onderin bevindt zich vaak vetluis, wat voor een nare geur zorgt. Door het filter te legen en schoon te maken, voorkom je een vieze geur: Plaats een lege teil onder het filter. Open het klepje. Laat de wasmachine via het aftapslangetje leeglopen en verwijder voorzichtig het filter. De grijze smurrie op het filter spoel je weg met warm water onder de kraan. Eenmaal schoon plaats je het filter weer terug en sluit je het klepje.

3 jaar geleden

Ik zou eens een scheut natuurazijn toevoegen aan je was, in het bakje van de wasverzachter!

3 jaar geleden

Reactie op CuckooBlue

Ik zou eens een scheut natuurazijn toevoegen aan je was, in het bakje van d ...
Jaa dat is dus het stomme aan mijn wasmachine. Ik heb alleen twee bakjes voor autodose en wasmiddel. Geen apart bakje voor wasverzachter

3 jaar geleden

Reactie op AngelineK

Heel veel mensen legen nooit de wasmachine filter die onderin zit. Daar zit ...
Thanks voor de tip. Gelukkig check ik dit wel regelmatig. Maar misschien is het weer tijd!

3 jaar geleden

Reactie op Kellogs0306

Jaa dat is dus het stomme aan mijn wasmachine. Ik heb alleen twee bakjes vo ...
Ja kan ook gewoon een kopje azijn leeggooien in je trommel

3 jaar geleden

Ik reinig m’n wasmachine 1x maand met een vaatwastabletje, wordt hij goed schoon van. En ipv wasverzachter doe ik azijn bij haar kleding. Het kan zijn dat je zoontje net even wat meer zweet en dat dat in zijn kleding trekt. Daar kun je op de lange termijn volgens mij vrij weinig aan doen. Je kunt zijn kleding misschien apart wassen en dan geurparels als zijn huid daar wel tegen kan?