Hoi hoi,
Ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben om te doen met een kindje van bijna 20 maanden, helemaal nu het slechte weer er weer aan komt en we minder naar buiten gaan.
Hoe ziet jullie dag eruit? Wat is jullie 'dagprogramma' zeg maar馃檪
Mijn zoon gaat niet naar een kinderdagverblijf omdat ik thuis voor hem ben en zijn vader op de binnenvaart dus regelmatig 24/7 dat ik hem moet vermaken, dus daarom kan ik niet bij het kinderdagverblijf afkijken voor ideeen馃お.
Ook zit hij in een fase dat hij met alles gooit als ik probeer met hem te tekenen bijvoorbeeld of met eten, helemaal als hij moe is, dan word ie ook driftig.
Hij is sowieso veel moe vind ik, herkennen jullie dat ook en hoe gaan jullie ermee om?
Hij slaapt van 19 uur uur tot 07.00 uur en smiddags van 12.00 uur tot 13.30 uur ongeveer.
Hij was altijd een uitslaper dus hij deed al snel maar 1 slaapje overdag maar hij slaapt nu niet voor uit omdat ie minder slaap nodig heeft waarschijnlijk maar wel veel moe sinds ie om 7 uur wakker word. Hij is wel eens weer in slaap gevallen tot b.v 9.00 uur maar dan sliep ie smiddags niet meer馃檲.
Doordat ie moe is en jengelig, huilerig of driftig word moet ik hem echt afleiden.
Hij speelt ook nog niet heel lang alleen.
Hij is wel verder een schatje en lieverd hoor 馃グ馃お.
Ik hoop dat jullie tips/tricks/ideeen of herkenbaarheid hebben馃槉.
Ik word er soms onzeker van馃檲馃き.
Alvast bedankt!!