15 Reacties

één jaar geleden

Meestal serie, maar als ik zin heb om wat te doen ga ik wat klusjes doen

één jaar geleden

In huis rommelen, wasje ophangen , serie kijken lekker rustig kopje koffie drinken hahaha

één jaar geleden

Verschillend maar meestal neem ik ook rust. Even op de bank bijkomen van de ochtend. Ben ook bang om haar wakker te maken (hele lichte slaper) daarom meestal niet iets wat geluid maakt.

één jaar geleden

Alvast wat doen aan het avondeten omdat dat niet lukt met die druktemaker erbij. 😉 En daarna lekker relaxen.

één jaar geleden

Ik probeer een balans te hebben tussen quality time met de kleuter en het huishouden.

één jaar geleden

Meestal 50/50 Dus een uurtje relaxen en het andere uurtje iets in het huishouden of alvast koken of andere klusjes

één jaar geleden

Max half uurtje opruimen en vervolgens luieren op de bank, beetje scrollen door deze site enzo 😀 Leuk om te lezen dat meer mama's/papa's ervoor kiezen lekker te chillen als ze daar zin in hebben!

één jaar geleden

Chillen.. momenteel in de ziektewet dus heb het ook nodig. Heb losgelaten dat ik iets moet doen, dat kan ook prima als hij uit bed is. En als hij uit bed is, kan ik niet ff rustig aan doen. Dus vaak is t met mijn lunch op de bank Netflix. Of ff scrollen. Heb sinds vandaag diamond painting ontdekt, miss dat ik dat ook kan doen. Hoewel het wel ff opbouwen en opruimen is. En als hij wakker is, moet je er ook wel heen want is vaak even aan t huilen…

één jaar geleden

Soms alleen maar relaxen en soms het huishouden. Ligt eraan hoe ik me voel. Maar als ik tijdens haar slaapje alleen maar doorga voelt dat niet goed. En als ik heel haar slaapje serie kijk voel ik me toch ook wel een beetje lui🙈 dus ik herken het wel haha

één jaar geleden

Mijn peuter voor de tv zetten en zelf een powernappie doen #loedermoeder

één jaar geleden

Reactie op JustElles

Meestal 50/50 Dus een uurtje relaxen en het andere uurtje iets in het huish ...
Mijn droomwens

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Chillen.. momenteel in de ziektewet dus heb het ook nodig. Heb losgelaten d ...
Goede inzicht. Sommige dingen kunnen idd ook als ze wakker zijn. Tv kijken dus absoluut niet, want dan willen ze opeens alle aandacht.

één jaar geleden

Reactie op Bloemtuin

Mijn droomwens
Dit heeft mij ook heel lang gekost om het nu zo te doen. Ik was alleen maar met huishouden en klusjes bezig als hij sliep. Maar had geen tijd voor mezelf. Dit lukt nu zo,met moeite hihi

één jaar geleden

Zelf ook slapen haha! Vroege vogel hier, dus kan die slaap wel gebruiken.

één jaar geleden

Mijn kleine zit helemaal in de opdrachtjes/doen wat papa en mama doen fase dus de meeste huishoudelijke taken had ik al gedaan als hij gaat slapen. Als hij naar bed was dan alleen nog even wat ik niet met hem kon doen en dan kon ik met een goed gevoel, met een lekkere lunch op de bank ploffen en tv kijken. Allemaal in verleden tijd omdat er nu een klein zusje bij is. Dan ga je die twee uur wel echt missen. Dus lekker van de tijd voor jezelf genieten zou ik zeggen!