15 Reacties
één jaar geleden
Chillen.. momenteel in de ziektewet dus heb het ook nodig. Heb losgelaten dat ik iets moet doen, dat kan ook prima als hij uit bed is. En als hij uit bed is, kan ik niet ff rustig aan doen. Dus vaak is t met mijn lunch op de bank Netflix. Of ff scrollen. Heb sinds vandaag diamond painting ontdekt, miss dat ik dat ook kan doen. Hoewel het wel ff opbouwen en opruimen is. En als hij wakker is, moet je er ook wel heen want is vaak even aan t huilen…
één jaar geleden
Soms alleen maar relaxen en soms het huishouden. Ligt eraan hoe ik me voel. Maar als ik tijdens haar slaapje alleen maar doorga voelt dat niet goed. En als ik heel haar slaapje serie kijk voel ik me toch ook wel een beetje lui🙈 dus ik herken het wel haha
VRIEND
één jaar geleden
Mijn peuter voor de tv zetten en zelf een powernappie doen #loedermoeder
één jaar geleden
Zelf ook slapen haha! Vroege vogel hier, dus kan die slaap wel gebruiken.
één jaar geleden
Mijn kleine zit helemaal in de opdrachtjes/doen wat papa en mama doen fase dus de meeste huishoudelijke taken had ik al gedaan als hij gaat slapen. Als hij naar bed was dan alleen nog even wat ik niet met hem kon doen en dan kon ik met een goed gevoel, met een lekkere lunch op de bank ploffen en tv kijken. Allemaal in verleden tijd omdat er nu een klein zusje bij is. Dan ga je die twee uur wel echt missen. Dus lekker van de tijd voor jezelf genieten zou ik zeggen!