14 Reacties

3 jaar geleden

Haha mijn gedachte 😂

3 jaar geleden

Zo duur!

3 jaar geleden

Ja, bizar hè. Beetje hetzelfde als met dat wobbelbord, dat heb ik ook nooit echt begrepen... 🤔

3 jaar geleden

Wat is het?? Ken het hele woord niet 🤣

3 jaar geleden

Ik zat er laatst ook al met verbazing naar te kijken. Erg duur en snap het nut niet zo

3 jaar geleden

Op het KDV hebben ze dat. Geen idee of het echt nut heeft? Het is wel erg duur idd😱En je moet er toch meer dan één kopen🤣

3 jaar geleden

Wowww ik had er nog nooit van gehoord. Wie en waarom betaald hier zoveel voor? 🙃

3 jaar geleden

Wij hebben het ook niet. Maar het lijkt ons wel leuk om te hebben. Je kan het zien als open ended speelgoed. Ze kunnen het op meerdere manieren gebruiken. Maar goed, inderdaad erg duur.

3 jaar geleden

Precies ja. En ook dat wobbelding. Echt lelijke dingen en dan ook nog zo duur 😂

3 jaar geleden

Dan spelen ze de hele dag ‘the floor is lava’ 😂

3 jaar geleden

En kun je rustig je koffie drinken hahah

3 jaar geleden

Wij zijn fan! Ze gebruiken het inderdaad het voor van alles. En eens dat het duur is, maar het materiaal is dan ook onschendbaar en super licht. Maar wat betreft alles voor kinderen; voor het ene kind is het leuker dan voor de andere.

3 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Wij zijn fan! Ze gebruiken het inderdaad het voor van alles. En eens dat h ...
Waarvoor kun je het allemaal gebruiken?

3 jaar geleden

Reactie op Kell95

Waarvoor kun je het allemaal gebruiken?
Nu gebruikt hij het om spulletjes in te doen, onder te verstoppen (of wij doen dat), stapelen om op te steunen. Ouder kindje die ik ken die het heeft gebruikt het voor de floor is lava, spelletjes om de stapel heen, etc. Geen idee wat onze kleine er verder nog mee gaat bedenken. Oh en ik zit er wel eens op 1 als ik meespeel ha. Ik ben fan, maar het is niet dat ik tegen iedereen zeg 'dit moet je hebben'. Het is leuk, mijn kind heeft er tot nu toe plezier van, ik vind het gezellig staan, maar er is zoveel op speelgebied. Overogens hebben wij ook veel fysio gehad en zij waren er ook enthousiast over.