Super lang bericht wat zouden jullie doen.
Wij wonen in een appartement al zo'n 9 jaar nooit geen klachten of iets anders hebben 2 kinderen
Nu hebben we nieuwe bovenburen wonen er nu zo'n 2 jaar denk ik. Jonge mensen rond de 25 geen kinderen.
Gister kwam hij aan de deur en wilde even aangeven dat mijn kinderen wel erg veel huilen en gillen.
Mijn dochter huilt amper ze zijn in de ochtend vroeg wakker geef aan dat ze zachtjes moeten doen.
Dochter is al oud genoeg en snapt dat maar ja als ze der zin eens niet krijgt kan ze boos worden gillen en huilen dit gebeurt niet vaak maar ja het zijn kinderen dus dat gebeurt. Mijn zoontje is nog klein kan nog niet praten maar wil wel vanalles en dat uit zich wel eens in driftbuien op dat moment kan ik niks doen wil hij niks niet getroost worden ik laat hem even zijn gang gaan en dan is het zo weer over.
Nu gaf hij aan dat het meestal rond half 8 is wat ze horen. Ik heb nogmaals aangeven ja ik snap dat het vervelend is maar wat wil je dat ik er aan doe het zijn
Kinderen zit geen aan en uitknop op en ik kan ze niet dicht plakken met duktape. Hier had hij ook geen antwoord op.
Nu proberen wij altijd rekening te houden zeggen in de ochtend zachtjes doen. Enz.
Maar als ze ergens boos om zijn zijn zin niet krijgen ja dan worden ze boos en ik wil dan niet toegeven omdat ik bang moet zijn dat de boven buren er dan last van hebben. Want zo werkt opvoeden natuurlijk niet.
Nu zei ik ook van nou in de nacht heb je er geen last van want dan slapen ze en een enkele keer wordt mijn zoontje wakker maar dat is op 1 in de 10 keer of zo.
Gaf hij aan ja we hoorden hem wel toen hij net geboren was ik zeg ja baby's en kleine kinderen huilen nu eenmaal. En als mijn zoontje in de nacht wakker wordt en het op het huilen zet dan geven we hem een speen en na 10 min valt hij weer in slaap en ik ga echt midden in de nacht niet met hem wandelen. Hij wordt 2 ze moeten het ook leren.
Ook aangeven dat we echt wel snappen dat het voor hun vervelend kan zijn maar wat wil je doen wat moet ik doen ik zei ales jullie een oplossing hebben zeg het ja daar hadden ze natuurlijk geen antwoord op.
En wat je hoort zijn leefgeluiden van kinderen. Ik kan niet voorkomen dat mijn kinderen eens een driftbui krijgen voor half 8 in de ochtend.
Ik ben later nog terug gegaan aan de deur want ik werdt nogal overvallen op dat moment. Ze gaven aan dat ze het super lastig vonden om het aan te geven maar dat dit voelde als het goeie moment. Ik heb aangeven dat ik het kan begrijpen als je nog in je bed ligt en om half 8 gehuil hoort dat het vervelend is maar dat ik ook het liefste wil dat dat natuurlijk niet gebeurd. Maar het zijn kinderen. Als hun een feetje hebben of als zijn vriendin heel de dag op der hakjes loopt zeg ik ook niks van.
Ik heb wel gezegt ik hoop als jullie ooit kinderen mogen krijgen dat er niemand aan de deur komt want leuk is het niet bij kinderen zit geen beschrijving en je doet als ouder je uiterste best.
Hij gaf aan op laaste van het gesprek muschien een idee om nummers uit te wisselen als we ergens last van hebben kunnen we ff een apje sturen ik heb gezegt nou sorry nee je hoeft mijn geen berichtje te sturen als mijn kind huilt want dat hoor ik zelf ook wel.
Nou sorry voor het lange verhaal maar ik heb hier nu zo'n last van.
Wat vinden jullie hier van ??