20 Reacties

één jaar geleden

Dan zou ik toch voor een leggingkje gaan tot ze loopt. Romper met korte mouwen en alleen hele luchtige jurkjes om te compenseren

één jaar geleden

Bij mijn zoontje maakte het hem niet uit. Hij had liever een beetje rode knieën met een blauwe plek, dan dat hij het te warm had

één jaar geleden

Hier loopt ze dan vaak op dr handen, 1 knie en 1 voet hahaha. Net een aap. Of ze kruipt gewoon. Denk dat ze daar niet zoveel om geven en anders merk je het snel genoeg :-)

één jaar geleden

Hier geen billenschuiver maar fanatieke kruiper. Ze kroop overal doorheen tot bloedens toe, en later op handen en voeten. Kon ze ook razendsnel en doet ze nu ook nog vaak als ze de omgeving niet goed kent. Verder probeert ze nu zoveel mogelijk te stappen dus ik hoop snel door deze fase heen te zijn. Soms wel zielig, maar een legging ging ook kapot hier.

één jaar geleden

En anders toch overral of tuinpakje ofzo. Maar die zijn wel snel warm maar alleen in luier erin ofzo scheelt misschien. Ik heb er een van de Hema

één jaar geleden

Thanks voor de reactie! Ik kijk het wel gewoon even aan met blote benen. Zodra ze oncomfortabel wordt, kan ik altijd nog een legging of broekje aan doen. Moet ook niet zo overdenken 😂 go with the floooow

één jaar geleden

Misschien nutteloze opmerking, maar misschien ook niet: Een buitenkleed kun je tegenwoordig ook vrij goedkoop vinden (geloof zelfs bij de action). Is dat niet een idee of heb je gehoorlijk wat oppervlakte? Hier kruipt ze graag onder de tuinset door dus heb daar een kleed neergelegd. Verder hebben we voornamelijk gras dus het scheelt wel wat.

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Ze kruipt en heeft broeken met gaten haha. Als ik haar met haar blote benen laat kruipen dan krijgt ze wondjes op haar tenen en rode knieeen. Ben dan bang dat ze open gaan en ze dan helemaal niet meer lekker kruipt. Maar miss moet ik dat idd gwn eerst even aankijken. Vind het zo jammer dat ze al haar leuke zomer jumpsuits, jurkjes en korte broeken dalijk niet aankan… Wij doen nu meestal een legging aan die mag wel kapot en dan heeft ze beschermde knieën en kan ze haar sokken niet uit doen haha. Alleen vind ik t zielig als het echt warm is en nog warmer gaat worden. Denk dat ik haar dan op een kleed zet in de schaduw. Al zal ze daar wel snel af willen😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Boebeertje

Misschien nutteloze opmerking, maar misschien ook niet: Een buitenkleed ku ...
Een kleed werkt hier helaas niet zo, omdat ze als billenschuiver dan het kleed met zich mee schuift. Of ze komt dan niet vooruit en raakt daarmee gefrustreerd. 😅

één jaar geleden

misschien kun je een paar (iets grotere) sokken openknippen en als kniebeschermers omdoen. Ik vraag me af hoe lang dat blijft zitten...

één jaar geleden

Deze kniebeschermers werken hier perfect voor buiten en ze zakken niet af!

één jaar geleden

Ik heb dezelfde kniebeschermers als hieronder (ik had 2 stuks voor €6) eergisteren binnen gekregen en ze zijn idd heel fijn! Zakken niet af en nu kan m’n kleine meid lekker rond kruipen buiten, wij hebben ‘gemene’ tegels waardoor blote knieën geen optie is.

één jaar geleden

Hema en Next hebben leggins tot net onder knie 👍

één jaar geleden

Reactie op SRM93

Deze kniebeschermers werken hier perfect voor buiten en ze zakken niet af!
Heb deze nu ook besteld, maar ik vind ze wel strak zitten om z'n benen. Is dat bij jullie ook?

één jaar geleden

Tot nu toe gebruikten we voor buiten een tuinbroek van jeansstof. In leggings kwamen steeds binnen een dagje tuinkruipen gaten bij de knieën 😏 nu speelt ze veel in haar badje, en kruipt dan vervolgens in zwemluier, oftewel op blote knieën, eruit en kruipt vervolgens alsnog de hele tuin door. Ik laat het maar zo, misschien vormt het wel een stimulans om te gaan leren lopen 🫢

één jaar geleden

Hier doe ik een kort broekje er onder, want hier ook een billenschuiver en anders krijgt ze echt zere benen. Als ze zou kruipen zou ik toch kniesokjes doen of een heel dun legginkje.

één jaar geleden

Reactie op Mm1508

Hier doe ik een kort broekje er onder, want hier ook een billenschuiver en ...
Ja afgelopen dagen ben ik inderdaad tot de conclusie gekomen dat blote benen echt geen optie is buiten, ze waren helemaal rood van het schuren. Dus hele dunne legging bij de action gekocht en dat werkt beter 😁

één jaar geleden

Dan zal ik wel de loedermoeder zijn🤭😂 ik heb mijn dochter gewoon met blote knietjes buiten laten kruipen. Ze zijn niet kapot gegaan, haar huidje is gewoon wat dikker geworden op de knietjes! Ze vond t zelf ook prima.

één jaar geleden

Reactie op WvdE

Dan zal ik wel de loedermoeder zijn🤭😂 ik heb mijn dochter gewoon met blot ...
Hier moeder van een jongen, maar ook gewoon korte broekjes aangehad. Ik zag bij de opvang opeens kniebeschermers en dacht.. ja dat had ook gekund ha. Onze zoon is in deze warme periode ook los gaan lopen en denk wel dat de blote knieën het aantrekkelijker maken om te gaan lopen. Verder wel een schrammetje gehad, maar vrij weinig.

één jaar geleden

Ik heb ons kindje toen ze nog kroop ook in de warmte een wijdere stevigere broek ofzo aangegeven. Ze moest over een houten vlonder kruipen en had anders splinters 🙄 Helemaal niet ideaal maar ik zag geen andere optie. Ze sleepte ook een beentje over de grond en kroop niet op haar knietjes. Ik denk dat het wel moet kunnen met een korte broek over steen. En op dr billen schuiven betekend dan dat ze dr beentjes wel of niet op de grond doet?