18 Reacties
4 jaar geleden
Hier hetzelfde met mijn dochter dus ben even benieuwd, hoef je met vaseline niet met een borsteltje of iets te doen?
4 jaar geleden
Bij mijn dochter werkt berg olie van Graham het beste.
Had ook van Dr leenarts geprobeerd maar dat was een groot drama.
4 jaar geleden
Kokosolie er op, even laten inwerken en met zachte doek of haarborsteltje er zachtjes over gaan. Ik deed elke dag een stukje tijdens bv. Na een weekje was ie berg-vrij.
4 jaar geleden
Reactie op Mas-1
Cb zegt insmeren en afblijven! Mijn meisje had alleen berg tussen haar wenk ...
Waar smeer je het dan mee in?
Ik doe er nu goedemorgen lotion van Zwitsal op iedere ochtend
4 jaar geleden
Reactie op Lisa2404
Ja onze CB zei precies het zelfde, en ook is het weg😊
Ik ben ook benieuwd waar jullie mee insmeren?
4 jaar geleden
Reactie op Lisa2404
Ik gebruik Naif baby olie, klein beetje snachts erop en inlaten werken
Ohh top die heb ik ook en ben gister mee begonnen op haar hoofdje. Had gister wel nog met zacht tandenborsteltje zachtjes rondjes gedraaid maar leek me toch niet heel prettig voor haar. Ik laat het er nu dan gewoon in zitten. Lekker vette haartjes hihi.
4 jaar geleden
Reactie op Bloemtuin
Bij mij werd het erger met bergzalf. Alleen het kammetje was nuttig.
Bij onze dochter werd het heel rood de plekken waar de berg zat en ging ontsteken met de zalf van Dr leenarts. Nu elke keer fijn olie erop en werkt perfect en is lekker zacht
4 jaar geleden
Eerst heb ik het gewoon laten zitten, maar toen het best een dikke laag was zag ik dat mijn zoontje eraan begon te krabben en het dus waarschijnlijk niet meer fijn was. Ik heb toen weleda olie gesmeerd en laten intrekken met een mutsje op, toen ‘s avonds mijn handen heel goed gewassen en de berg er rustig met mn vingers met korte nagels afgeschraapt stukje voor stukje. Was wel heel even schrikken want er kwamen veel haartjes mee, maar dat is logisch aangezien hij wel een paar weken berg had zonder er last van te hebben. Daarna weer olie gesmeerd. Hij had geen last van het weghalen zo, genoot van de aandacht zelfs en geen rode plekken of ontstekingen, nu gewoon glad huidje met haartjes (dus alleen de oude haartjes gingen mee met de berg)
4 jaar geleden
Reactie op Mdr2022
Ik lees veel goede reacties over de bergzalf van Dr. Leenarts. Dit wordt al ...
Dit werkt echt top! Hele goede ervaring mee