8 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt in een slaapzak met tog waarde 1 uit mijn hoofd. Een vrij dunne dus. Hieronder draagt ze een romper met lange mouwen (of korte mouwen maar dan draagt ze er iets overheen) een broekje en sokken. Ze slaapt onder een laken en dekentje. De afgelopen dagen met de kou zelfs nog een kruik aan het voeteneind (elektrisch dus niet extreem warm). Jou slaapzak heeft geen mouwen dus lijkt mij wat je nu aantrekt prima. Denk niet dat het te warm is. Wellicht wel wanneer het weer iets warmer wordt buiten.

4 jaar geleden

Ik gebruik dit schema om te kijken hoe ik mijn zoontje het best kan kleden onder een slaapzak.

4 jaar geleden

Ik heb een 0,5 tog slaapzak. Ze draagt een romper met korte mouw en een dun boxpakje en sokjes. In bed een lakentje en een winterdekentje (2,5/3 tog uit mijn hoofd). Ze heeft het volgens mij best lekker 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb een slaapzak met lange mouwen en een romper met lange mouwen aan en gewoon een winter deken voor op zn bedje en hij lijkt heel tevreden ermee te zijn

4 jaar geleden

Ik zou de sokjes wel uit doen, dan kan je kindje ook nog zijn of haar warmte kwijt 馃槉

4 jaar geleden

Welke temperatuur heeft haar slaapkamer? Bij ons varieert het tussen de 17 en 20 graden in de slaapkamer (afhankelijk van het weer). Bij 19/20 graden romper, katoenen boxpakje, sokjes en slaapzak 1 TOG. Bij17/18 graden een dekentje erover. Gewoon wat proberen en af en toe aan haar nekje voelen of ze lekker warm is. Als ze daar klam/zweterig voelt dan is het te warm, als ze koud aanvoelt dan is het te koud.

4 jaar geleden

Reactie op mamasno

Welke temperatuur heeft haar slaapkamer? Bij ons varieert het tussen de 17 ...
Ja bij ons ook tussen de 17 en 19 graden! heb dr sokjes idd even uitgedaan en ze voelde goed aan in dr nek dus denk dat het dan zo goed is 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op MamaNo茅

Ik gebruik dit schema om te kijken hoe ik mijn zoontje het best kan kleden ...
Wat een goed schema daar ga ik eens even naar kijken, dank je wel