8 Reacties

één jaar geleden

Sorry geen tips. Alleen wat ik heb ervaren. Hier heeft niks gewerkt bij mijn jongste. Ze wilde ze pas aan nadat ze op de fiets echt koude handen en hoofd had gekregen. Sindsdien wil ze ze wel aan. Mijn oudste heeft er nooit problemen mee gehad toen ze deze leeftijd had. Maar die is nu een puber en weigert het nu juist heel erg 😂 Succes

één jaar geleden

Ons zoontje wil alleen als papa en mama het ook hebben. Ik heb een hekel aan mutsen op, maar ben toch maar overstag gegaan. Misschien te proberen voor jullie zoontje

één jaar geleden

Ik heb een muts met touwtjes dus kan ze niet loskrijgen. Is een strijd maar accepteert ze wel uiteindelijk. De Wanten wilde ze niet met een hoop gepiep, maar vandaag zei ze buiten dat ze koude handen had. En toen wilde ze ze wel aan.

één jaar geleden

Ons zoontje wou ook nooit een muts nu deze en die kan hij zelf niet zo makkelijk af doen waardoor hij het opgeeft en op laat en sjaal oorwarmers en muts in 1. En het staat ook nog eens super schattig. Wantjes geen oplossing die houd hij gewoon aan.

één jaar geleden

Hier wilt hij ook alles wat wij hebben.. dus eerst de muts op ons eigen hoofd en dan wilt die het wel 😉

één jaar geleden

Hier ook absoluut geen muts op maar capuchon van zijn jas mag 9 vd 10 keer wel op blijven gelukkig. Wantjes probeer ik al niet eens meer 🙈 stop nu elke keer zijn handen in de voetenzak in de hoop dat ze daar blijven als hij in de wagen zit.

één jaar geleden

Ik had een zachte oorwarmer met oortjes ( net een konijntje). Ze word boos als hij afvalt 🤣

één jaar geleden

Hier ook geen muts sjaal of wanten. Heel jammer maar ja dan niet…