6 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter van 19 maanden slaapt om 20:00 en wordt 09:30 wakker. Middag dutje rond 12:30 tot 13:30. We zijn nu 2 weken terug van vakantie en nog op vakantie sliept ze middagen nog 2/3 uurtje. Nu slaapt ze anderhalf uur mis zelfs minder. Vind t namelijk zelf ook erg vroeg dat ze de middagdutje weigeren. Ik begreep dat ze zeker tot 4 jaar een middagdutje beter kunnen doen.

één jaar geleden

Ik denk toch slaapregressie, rond 24 maanden zou er eentje zijn las ik. Mijn zoontje slaapt ook moeilijk in de middag, terwijl hij paar dagen terug van 12.30-14.00 netjes sliep. Maar nu leggen we hem in bed en kletst hij vrolijk ruim 1,5 uur in bed vervolgens wordt het gekletst een protest en roept naar ons. We laten hem toch in bed tot 14.30 uur (tenzij hij erg overstuur is dan gaan we naar hem toe en knuffelen we hem en leggen we hem wel weer terug in bed). De ene keer valt hij toch uiteindelijk in slaap en de andere keer niet 🤷‍♀️ speelt bij ons nu ook bijna een week. Ik zou het toch blijven aanbieden

één jaar geleden

Hier hetzelfde, hoop heel erg dat het een fase is 🫠😅

één jaar geleden

Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Reactie op D-1992

Hier hetzelfde, hoop heel erg dat het een fase is 🫠😅
Haha snap ik. Het verschilt per dag de ene keer merk ik dat ze het wel nodig heeft en andere dag zit ze vol energie

één jaar geleden

Hier sinds een paar dagen ook een weigeraar, hij blijft brullen totdat hij uit bed mag. Ik hoop dat het met zijn ziek zijn te maken heeft en dat hij straks wel weer gewoon lekker 2 a 3 uur zijn middag dutje doet 😅