33 Reacties
4 jaar geleden
Made by Linda op insta en facebook heeft alles voor mij gemaakt. Ze maakt het echt super netjes! Ben er heel blij mee. 😍

4 jaar geleden
Ik heb een goedkope van €20 bij de Lidl (online) gekocht. We zullen het niet veel gebruiken, alleen af en toe op de bank als we ernaast zitten en meenemen als we op visite gaan. Op de foto lijkt het plastic, maar het is allemaal zacht stof materiaal.

4 jaar geleden
Reactie op JC87
Ik heb deze laten maken bij klein-draakje.nl. Kun je zelf samenstellen. Heb ...

Wat grappig ik maak ze zelf deze is bijna hetzelfde heb ik mogen maken voor een tweeling. Zelfde stofje had ze uitgezocht 😊

4 jaar geleden
Reactie op Raaabs__
Hoelang heeft ze hierin gelegen? Want die nestjes zien dr zo klein uit.
Is ook het idee 😉
Dat het geborgenheid biedt.
4 jaar geleden
Ik heb er twee via marktplaats, beide uit de buurt. Merken weet ik niet.
Een eenlingnestje en een tweelingnestje. Tweeling voor in de box om samen in te liggen, eenling om vast eentje klaar te kunnen leggen voor voeding of zo terwijl ik nr. 2 pak.
4 jaar geleden
Reactie op 3ekindje
Zeker tot 6 maanden (daar heb ik nog fotos van) maar volgens mij zelfs nog ...
Ooh super fijn, jaa ze zagen er zo klein uit dus dacht ik het is zonde om zoveel geld te investeren als ze dr maar 3 4 maande inliggen. Maar als je zegt dat t kindje tot 8 9 maanden in kan liggen en groter kan maken dan is t zeker een musthave. Vooral ook als je op bezoek denk gaat om dat ook mee te nemen 🥰
4 jaar geleden
Reactie op nicoles
Ik neig naar die van doomoo cocoon omdat die ademend 3D materiaal rond het ...
Geen ervaring mee maar heb deze zojuist aangeschaft (via vinted overgenomen) ook vanwege het ademende materiaal bij t hoofdje en geen touwtjes waar ze achter kunnen blijven hangen.
Heb al een kindje en daarbij geen babynestje gebruikt echter is mijn kindje nu een jaar oud en op het moment dat ze opgepakt wil worden of naast me wil komen zitten wil ik mijn handen snel vrij hebben om haar even op te kunnen tillen. Vandaar t gebruik van zon babynestje om de baby in te leggen wanneer zon situatie zich voordoet
4 jaar geleden
Gemaakt door saartjes babyproducten. Vond dit mooi omdat je hem helemaal zelf kan samenstellen. Heb ook veel geprobeerd uit te zoeken maar de verschillen zijn niet heel groot tussen de verschillende babynestjes.
Wij hebben voor een babynestje gekozen omdat ik een keizersnee krijg het leek ons makkelijk op bed of de bank dat de kleine op deze manier naast mij kan liggen als mijn man even met andere dingen bezig is.

4 jaar geleden
Wij hebben ook een hoes voor om het voedingskussen heen! Ze zijn er in verschillende kleuren.
https://www.bol.com/nl/nl/p/form-fix-voedingskussenhoes-hoes-voor-sit-fix-xl-100-katoen-en-comfortabel-badstof-pebble/9200000078887035/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158632382-S-1004200405361-9200000078887035&gbraid=0AAAAAD5OnmNaG94c9iSqMxYZEn8q5Nzx4&gclid=CjwKCAiAz--OBhBIEiwAG1rIOk4MTWoevnRS_lhuAsYRav27ENbSXgbjSGcGopCrk_WA842_2wSeIBoCskEQAvD_BwE
4 jaar geleden
Reactie op Melanie86
Geen nestje, maar een hoes voor om mijn voedingskussen. Legde onze eerste o ...

Deze optie heb ik ook.. zelf als kraamverzorgster gewerkt en toen werd er ook vaak gezegd dat je gewoon een aankleedkussenhoes om je Voedingskussen kan doen voor hetzelfde gemak! 🙃