Opzoek naar inspiratie. Ons zoontje is dol op fruit. Voornamelijk: appel, peer, banaan, kiwi, mango, druiven, kersen, aardbeien. Waar is jullie kindje dol op?
Hier zijn bramen en frambozen echt favoriet oon watermeloen vind hij heel lekker. Aarbeien vind hij dan weer helemaal niks echt nog nooit meegemaakt dat een kind geen aardbeien lust haha
Helaas nu niet verkrijgbaar: Kaki fruit. Mijn zoontje vond het erg lekker. Is in de winter weer verkrijgbaar.
Verder is hih helemaal gek van frambozen, blauwe bessen en bramen. Sinds deze week ook perzik geprobeerd, vind hij ook heerlijk.
Meloen, banaan, aardbei, peer. Ik vind appel nog steeds spannend om te geve ...
Aardbei in partjes gesneden. Peer snijden we in frietjes formaat. Banaan hapt hij sinds kort gewoon af, maar eerst in halve plakjes en daarna hele plakjes
Meloen, banaan, aardbei, peer. Ik vind appel nog steeds spannend om te geve ...
We raspen een appel als we hem willen “voeren”, als ie zelf mag eten hapt ie af terwijl papa ook een appel eet of snij ik een appel in 4en en dan dunne schijfjes.
Dadels vind ze heerlijk! Alleen zit er best veel suiker in dus die proberen we te beperken. Sinaasappels in partjes vind ze ook heerlijk. Verder zoals genoemd: banaan, peer, mango, aardbeien. Nectarines gaan er ook goed in. Druiven worden tot nu toe geweigerd.
Banaan, druiven, aardbeien, blauwe bessen, watermeloen..
Frambozen wil ze ...
Heeft ze dan toevallig net ervoor iets zoets gegeten?
Hier is ze dol op frambozen! Kan een bakje zelf leeg eten. Maar laatst na een boterham met zoet beleg moest ze er niets van hebben. Denk dat het toen te zuur was. 😅 Na haar slaapje opnieuw aangeboden en toen had ze alles opgegeten.