28 Reacties

één jaar geleden

Hier zijn bramen en frambozen echt favoriet oon watermeloen vind hij heel lekker. Aarbeien vind hij dan weer helemaal niks echt nog nooit meegemaakt dat een kind geen aardbeien lust haha

één jaar geleden

Abrikozen waren een groot succes laatst, perzik kan ook nog en meloen natuurlijk. Blauwe bessen zijn ook favoriet

één jaar geleden

Banaan, druiven, aardbeien, blauwe bessen, watermeloen.. Frambozen wil ze de ene keer wel, de andere keer niet. Heel gek.

één jaar geleden

Reactie op Shjb

Hier zijn bramen en frambozen echt favoriet oon watermeloen vind hij heel l ...
Watermeloen vond ons zoontje weer helemaal niks

één jaar geleden

Reactie op Veerlion

Abrikozen waren een groot succes laatst, perzik kan ook nog en meloen natuu ...
Abrikozen en perzik ga ik eens proberen

één jaar geleden

Peer, frambozen en mandarijntjes

één jaar geleden

Helaas nu niet verkrijgbaar: Kaki fruit. Mijn zoontje vond het erg lekker. Is in de winter weer verkrijgbaar. Verder is hih helemaal gek van frambozen, blauwe bessen en bramen. Sinds deze week ook perzik geprobeerd, vind hij ook heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op GA

Helaas nu niet verkrijgbaar: Kaki fruit. Mijn zoontje vond het erg lekker. ...
Ook nog wel leuk om te proberen ja in de winter. Schil je ze dan?

één jaar geleden

Meloen, banaan, aardbei, peer. Ik vind appel nog steeds spannend om te geven. Hoe geven jullie dat?

één jaar geleden

Reactie op StepGut

Meloen, banaan, aardbei, peer. Ik vind appel nog steeds spannend om te geve ...
Schillen, in blokjes snijden en even kort koken tot het wat zachter is. Gaat hier naar binnen in rap tempo ☺️

één jaar geleden

Reactie op StepGut

Aardbei in partjes gesneden. Peer snijden we in frietjes formaat. Banaan hapt hij sinds kort gewoon af, maar eerst in halve plakjes en daarna hele plakjes

één jaar geleden

Reactie op StepGut

Oh ik lees weer eens half. Appel ook in frietjes formaat. Wij koken niet voor

één jaar geleden

Kiwi gek genoeg, absoluut geen zepri...

één jaar geleden

Eigenlijk al het fruit wel maar nu het zomer is is hij vooral erg dol op frambozen, perzik, abrikozen, watermeloen en aardbeien.

één jaar geleden

Blauwe druiven kan ze zich ziek aan eten hier.

één jaar geleden

Reactie op StepGut

We raspen een appel als we hem willen “voeren”, als ie zelf mag eten hapt ie af terwijl papa ook een appel eet of snij ik een appel in 4en en dan dunne schijfjes.

één jaar geleden

Banaan, alle soorten meloen, mango, appel, (gek genoeg) citroen en peer gaan hier behoorlijk snel hahah

één jaar geleden

Bedankt voor de tips😊

één jaar geleden

Dadels vind ze heerlijk! Alleen zit er best veel suiker in dus die proberen we te beperken. Sinaasappels in partjes vind ze ook heerlijk. Verder zoals genoemd: banaan, peer, mango, aardbeien. Nectarines gaan er ook goed in. Druiven worden tot nu toe geweigerd.

één jaar geleden

Reactie op Kims2022

Banaan, druiven, aardbeien, blauwe bessen, watermeloen.. Frambozen wil ze ...
Heeft ze dan toevallig net ervoor iets zoets gegeten? Hier is ze dol op frambozen! Kan een bakje zelf leeg eten. Maar laatst na een boterham met zoet beleg moest ze er niets van hebben. Denk dat het toen te zuur was. 😅 Na haar slaapje opnieuw aangeboden en toen had ze alles opgegeten.