8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb voor volgende week een afspraak staan om anticonceptie te bespreken met de huisarts maar ik wil graag een spiraaltje. Een vriendin heeft de Kilena en is hier zeer tevreden over, dus ik zit er over te denken om die ook te nemen 馃槉

4 jaar geleden

Hier hetzelfde dus ik volg even mee 馃

4 jaar geleden

Onze dochter is nu 7,5 week maar nog niet ongesteld. Ik geef wel borstvoeding. Zonder hormonen heb je eigenlijk maar 2 opties. Koperspiraal en condoom. Ik wil ook geen extra hormonen gebruiken. Heb de 2,5 jaar voor de zwangerschap enkel condoom gebruikt en ik denk dat we dit weer gaan doorzetten. Mijn man heeft hier ook geen problemen mee.

4 jaar geleden

Ik ga voor een implanon. Wel hormonen maar ik vind het ideaal. 1x naar de arts en 3 jaar geen omkijken na. En als je hem eruit laat halen ben je vrijwel direct weer vruchtbaar. Ik was na 2 weken eruit zwanger.

4 jaar geleden

Nu momenteel gebruiken we een condoom, maar ik had voorheen de mirena spiraal en dit werkte voor mij heel goed! Nu nog niet ongesteld naar 5 1/2 week maar het vloeien is pas een paar dagen geleden gestopt

4 jaar geleden

Ik ga een spiraaltje plaatsen, das zekerder, ik heb 2 prachtige zoontjes, maar mij voor is het stop

4 jaar geleden

Sinds 4 weken slik ik de minipil ivm borstvoeding. Zodra ik 12 weken ben, laat ik een spiraal plaatsen. Dit omdat ik wat nadelige gevolgen ervaar door de hormonen van de pil en omdat ik bang ben de pil een keer te vergeten 馃槵 Voor de laatste zwangerschap heb ik 4,5 jaar een spiraal gehad en dat beviel erg goed!

4 jaar geleden

Ik zit sinds maandagavond weer aan de pil toevallig was ik die avond ongesteld geworden precies 6 weken na m'n bevalling