8 Reacties

één jaar geleden

Naar mijn idee zijn er voor de kids van deze leeftijd/grote niet echt meer ‘makkelijke’ uit wisselbare auto stoelen. Is het niet handiger om 2 auto stoelen te kopen die lang meegaan en dan niet meteen van die hele duren stoelen, maar wat goedkopere? Hebben zelf 2 auto’s en gebruiken ook beide auto’s en beide auto’s zijn voorzien van auto stoel. In die van mij de joie 360 graden I spin en die van mijn man novi baby David pro 360 graden.

één jaar geleden

Hoihoi, Ik heb geen idee welke stoel goed iss alleen wil wel het advies geven om een stoel te halen die je kan draaien, ik heb er zelf een gehaald zonder en ik vind het een ramp🥴😅

één jaar geleden

Reactie op UmmSulayman

Hoihoi, Ik heb geen idee welke stoel goed iss alleen wil wel het advies ge ...
Waarom vind je het een ramp dat ie omgedraaid kan worden? Een dreumes hoeft toch niet meer naar achteren vervoerd te worden?

één jaar geleden

Reactie op Dalesia

Naar mijn idee zijn er voor de kids van deze leeftijd/grote niet echt meer ...
Bedankt voor je advies ❤️

één jaar geleden

Reactie op februari2022mama

Waarom vind je het een ramp dat ie omgedraaid kan worden? Een dreumes hoeft ...
Het is het verstandigst om je kind zolang als mogelijk naar achteren te vervoeren. Even heel qrue gezegd: liever 2 gebroken beentjes, dan een gebroken nek, als je een ongeluk krijgt. Bovendien hebben de kleintjes er niks van/mee als ze wat krap zitten met de beentjes. En het is alleen al fijn als ze kunnen draaien, omdat het makkelijker je kind vast zetten is in de stoel. Ummsulaymaan zei dat ze er een zonder draai functie had en dat juist verschrikkelijk vind

één jaar geleden

Zou kiezen voor stoeltje met een isofix base. Dan kan je in de auto’s een base zetten en de stoel evt wel overzetten. Stoelen die in de gordel en/of in zn geheel in de isofix gaan zijn lastiger over te zetten ben ik bang. Mn ouders hebben stoeltje van de Hema. Prima ding, kost niet zoveel en kan volgens mij wel in zn geheel in isofix. Daar kun je er meerdere van aanschaffen voor t geld van 1 duurdere 😅 Maar is de vraag of je de stoel semi-permanent in de auto’s kunt laten zitten, of echt moet wisselen. Ben zelf wel blij met een 360 base van MaxiCosi. Met in en uit halen is het makkelijker en het zorgt ervoor dat ie nu achteruit kan reizen, maar ook in 1 klik omgezet naar voren kan. Ideaal op bijv lange ritten als ie op den duur t zin er af heeft. Want voor nu vervoeren we hem het liefst achteruit.

één jaar geleden

Reactie op februari2022mama

Waarom vind je het een ramp dat ie omgedraaid kan worden? Een dreumes hoeft ...
Ik bedoelde eigenlijk een stoel die je naar de zijkant kan draaien als je hem erin zet🙊. Bij mijn auto stoel kan dit niet, als hij het er dan niet mee eens is doet die alsof die een plank is en krijg ik hem er met heeel veel moeite in en ook als die mee werkt kom ik er amper tussen vind t echt een drama🥹

één jaar geleden

Ik heb er eentje van babyauto. Biro-D heet deze versie. Ze hebben verschillende soorten. Heb er 150€ voor betaald en hij kan draaien. Ik moet hem ook wel overzetten en het is te doen. Kan met isofix of gordel en groeit mee van baby tot tot 12 jaar. Voelt degelijk en tot 18 maanden/105cm (volgens mij) achteruit is een optie. Daarom heb ik deze genomen. Vond ik wel erg belangrijk. Dit merk heeft ook een iets lichtere variant. Zijn even veilig maar die was wat smaller en voelde toch anders. Was wel echt lichter. Dat is de rodia fix. Zou ‘m wel overwegen als ik hem echt vaak over zou moeten zetten. Ze hebben ook een andere lichtgewicht versie volgens mij maar die waren allemaal over mijn budget heen dus heb ik niet zo onderzocht. Trouwens. Al die autostoeltjes die achteruitrijdend kunnen draaien, kunnen dat vaak niet als ze vooruit worden geïnstalleerd. Behalve als je een base heb. Ik vond dat toch ook wel iets handigs om te weten. Succes met je zoektocht!