15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de beSafe haven draagzak gekocht bij baby park. Super om alleen aan te doen en veel support bij je schouders en rug! Enige nadeel is dat het hoofdje van de baby niet zo goed word ondersteund. Als onze dochter in slaap valt moet je goed het hoofdje vast houden. Nu merken we wel dat nu ze wat groter is het beter gaat! Maar dat is wel een puntje om op te letten! Mijn tip is even langs gaan bij een winkel waar je ook echt kan passen, zo kan je zelf voelen wat jij fijn vind馃檪

4 jaar geleden

Mini monkey carrier

4 jaar geleden

Reactie op Chris10a19

Mini monkey carrier
Hij is ergonomisch en zit fantastisch

4 jaar geleden

Ergo draagzak en dan de embrace versie. Die gebruik ik voor mijn dochtertje van 10 weken, al sinds de geboorte! Hij zit heerlijk en is makkelijk verstelbaar. Deze kan vgm tot en met 18 maanden gebruikt worden.

4 jaar geleden

Wij hebben de beSafe haven draagzak gekocht bij baby park. Super om alleen ...
Deze kan trouwens wel tot 3 jaar gebruikt worden! Dat is een enorme plus punt

4 jaar geleden

Wij zijn blij met de Tula

4 jaar geleden

Reactie op Matthia

Wij zijn blij met de Tula
Welk model heeft u vant Tula?

4 jaar geleden

Volgens mij de baby standard (ik gebruik hem nu voor mijn derde kindje). Ik heb ook de Tula Half Buckle geprobeerd maar die vond ik veel minder fijn. Zat mijn kindje veel minder stevig in.

4 jaar geleden

Bykay, heeft verschillende en kan tot 18kg oid. Fijne en gemakkelijke draagzak

4 jaar geleden

Ergobaby embrace. Topding.

4 jaar geleden

Tula free to grow. Echt een aanrader!

4 jaar geleden

Is heel persoonlijk. Denk dat je het beste een draagconsult kan doen om te kijken wat bij jou en je baby past. Ik heb zelf een Hoppendiz Ultra Light en mijn man de ByKay Deluxe.

4 jaar geleden

Ik heb er 2 Een tula Free to grow maar die vind ik wat in mijn oksels snijden En een ByKay deluxe click carrier, die vind ik heerlijk!

4 jaar geleden

Wij zijn erg tevreden over de artipoppe zeitgeist. Makkelijk in gebruik. Maak er nu wat meer gebruik van om hem in slaap te wiegen omdat hij te zwaar wordt op de arm 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Avocadolover

Wij zijn erg tevreden over de artipoppe zeitgeist. Makkelijk in gebruik. Ma ...
Mocht je trouwens een kortingscode willen, laat maar weten!