20 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou even lid worden van cg kids groep op facebook. Daar kun je veel info vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Shjb

Ik zou even lid worden van cg kids groep op facebook. Daar kun je veel info ...
Bedankt! Zal ik gelijk eens doen.

3 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn baby de kidsversie van aunt jacky! Kan je halen van de kruidvat.

3 jaar geleden

Op de webshop van Krullespulle vind je heel veel goed spul, én allemaal ecologisch. En je kan online advies vragen :)

3 jaar geleden

Lea heeft ook krullen, net als haar familie. Ik heb eens rondgevraagd, maar wat zijn in vredesnaam 3a krullen? Wij wassen haar haar met water. Huidvet moet eerste jaar eerst in haren trekken. Shampoo droogt uit.

3 jaar geleden

Reactie op Pinkielady

Lea heeft ook krullen, net als haar familie. Ik heb eens rondgevraagd, maar ...
Ik was haar haar nu ook met water.

3 jaar geleden

Ik gebruik een mini beetje conditioner van mezelf (curly secret dus wel cg) tijdens het douchen en dat spoel ik niet helemaal uit. Zou vooral nog niet teveel gaan stylen, maar juist met een (leave in) conditioner wel verzorgen.

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Ik gebruik een mini beetje conditioner van mezelf (curly secret dus wel cg) ...
Ja dat bedoel ik! Alleen geen flauw idee wat ik kan gebruiken..

3 jaar geleden

Ah zo.. ik denk dat het niet veel uit maakt. Als je maar zorgt dat er geen siliconen inzitten (ingrediënt met over t algemeen -one op het eind). Dan heb je ook geen agressieve shampoos nodig waar sulfaten in zitten en kan je met water of conditioner voldoende wassen. Mocht je hierover door willen kletsen kan dat privé volgens mij. Ik heb zelf gemixt type 3 haar en had ook een moeder die met d'r handen in d'r (europese) haar zat toen ik klein was😂

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Ah zo.. ik denk dat het niet veel uit maakt. Als je maar zorgt dat er geen ...
Ja graag! Hoe kan ik hou een pb sturen? Anders kan jij t ook doen als je wil haha

3 jaar geleden

Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, volgens mij werkt dat zo maar geen idee

3 jaar geleden

Reactie op Ssg04

Ik was haar haar nu ook met water.
Geweldig, nooit geweten! Wie bedenkt dit 😅

3 jaar geleden

Je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze topic 😅🤣 Emma heeft 3a 3b krullen van mn man gekregen alleen milimetert hij zn haar al jaren. Ik heb dus geen idee hoe ik haar haar mooi te laten stralen (krullen) Dankjewel voor dit topic Ik lees deze even door en ga op onderzoek uit 😁

3 jaar geleden

Reactie op Daniëlle 3

Je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze topic 😅🤣 Emma heeft 3a 3b kr ...
Welcome to the club haha.

3 jaar geleden

Reactie op Pinkielady

Geweldig, nooit geweten! Wie bedenkt dit 😅
Wat een rare reactie dit.

3 jaar geleden

Inderdaad bij Krullespulle kijken. Die hebben allemaal gifloze natuurlijke haar producten voor krullen. Mijn dochter heeft 3a/3b en ik kneed sinds kort de orange marmalade gel in van Ecoslay in haar natte haar. Gebruik ik zelf ook en werkt goed. Deze is op basis van lijnzaad. Is ook vrij makkelijk zelf te maken trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op Daantjes

Inderdaad bij Krullespulle kijken. Die hebben allemaal gifloze natuurlijke ...
O en als de gek dan hard is en het haar droog dan kneed ik de ‘cast’ eruit en heeft ze zachte krullen

3 jaar geleden

Even de nummer 1 tip voor krullen. Niet borstelen als het droog is!!! Scheelt een hoop gekrijs en trauma (ik voel het nog steeds haha). Onder de douche, nat borstelen/kammen/met vingers loshalen. Niet met de handdoek droog wrijven, beter met hydrofiel uitknijpen, lucht drogen of koud föhnen. Als het droog is geen aaien meer over de bol. En na slaapjes de vogelnestjes op achterhoofd even nat maken met plantenspuit of vochtige handen.

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Even de nummer 1 tip voor krullen. Niet borstelen als het droog is!!! Schee ...
Haha sorry ongevraagd advies. Mijn moeder heeft stijl haar en ik een variatie van type 3 krullen, dus het zit diep😂 Heeft me 20 jaar gekost om ze te leren snappen en waarderen😅

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Haha sorry ongevraagd advies. Mijn moeder heeft stijl haar en ik een variat ...
Heel erg gewaardeerd! No worries alle tips and tricks zijn welcome. 🥰