20 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn baby de kidsversie van aunt jacky! Kan je halen van de kruidvat.
3 jaar geleden
Lea heeft ook krullen, net als haar familie. Ik heb eens rondgevraagd, maar wat zijn in vredesnaam 3a krullen?
Wij wassen haar haar met water. Huidvet moet eerste jaar eerst in haren trekken. Shampoo droogt uit.
3 jaar geleden
Ah zo.. ik denk dat het niet veel uit maakt. Als je maar zorgt dat er geen siliconen inzitten (ingrediënt met over t algemeen -one op het eind). Dan heb je ook geen agressieve shampoos nodig waar sulfaten in zitten en kan je met water of conditioner voldoende wassen. Mocht je hierover door willen kletsen kan dat privé volgens mij. Ik heb zelf gemixt type 3 haar en had ook een moeder die met d'r handen in d'r (europese) haar zat toen ik klein was😂
3 jaar geleden
Reactie op Ssg04
Ik was haar haar nu ook met water.

Geweldig, nooit geweten! Wie bedenkt dit 😅
3 jaar geleden
Je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze topic 😅🤣
Emma heeft 3a 3b krullen van mn man
gekregen alleen milimetert hij zn haar al jaren.
Ik heb dus geen idee hoe ik haar haar mooi te laten stralen (krullen)
Dankjewel voor dit topic
Ik lees deze even door en ga op onderzoek uit 😁
3 jaar geleden
Inderdaad bij Krullespulle kijken. Die hebben allemaal gifloze natuurlijke haar producten voor krullen.
Mijn dochter heeft 3a/3b en ik kneed sinds kort de orange marmalade gel in van Ecoslay in haar natte haar. Gebruik ik zelf ook en werkt goed. Deze is op basis van lijnzaad. Is ook vrij makkelijk zelf te maken trouwens.
3 jaar geleden
Even de nummer 1 tip voor krullen. Niet borstelen als het droog is!!! Scheelt een hoop gekrijs en trauma (ik voel het nog steeds haha). Onder de douche, nat borstelen/kammen/met vingers loshalen. Niet met de handdoek droog wrijven, beter met hydrofiel uitknijpen, lucht drogen of koud föhnen. Als het droog is geen aaien meer over de bol. En na slaapjes de vogelnestjes op achterhoofd even nat maken met plantenspuit of vochtige handen.