16 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben heel erg fan van de rascal+friends. Geen rode billen meer in de ochtend en een droge pyjama
3 jaar geleden
Hier hadden we hetzelfde probleem, van alles geprobeerd uiteindelijk zijn luierbroekjes hier de uitkomst. Ik gebruik nu wel pampers baby dry (gekocht in de aanbieding). De luierbroekjes van Kruidvat bevielen ook prima!
3 jaar geleden
Reactie op Febr2022
Dankjewel.
Welke aanbiedingen zijn hier vaak van? Ik zie nu 5+1 gratis, is ...
Ik kijk altijd op de site luieraanbiedingen. Heb maat 4+ dus zal qua kosten iets anders zijn maar geloof dat ik max 15 cent per luier betaal. Soms is er ook 2+1, dat is al goedkoper dan wat jij nu noemt
3 jaar geleden
Heel tevreden met Woezel en Pip! Ik vind die het dichtste in de buurt komen van de kwaliteit van Pampers, maar dan voor een vriendelijke prijs. Kruidvat is wat dat betreft (vind ik) toch net wat minder. In de nacht trekken wij over de 4+ luier een maat 5 luierbroekje van Woezel en Pip
3 jaar geleden
Hier ook goede ervaring met etos woezel en pip luiers. Ook handig online met boodschappen van AH mee te bestellen mocht ik krap uitkomen
3 jaar geleden
Kruidvat had ik ook altijd maar ben ook geen fan van nr5 stinkt erg naar urine vind ik. Ik ben overgestapt op pampers baby dry ( zijn regelmatig overal in de aanbieding)
3 jaar geleden
Mocht je dicht bij de Duitse grens wonen dan zijn de babylove luiers van de DM een aanrader. Ik vond de kruidvat luiers 3x niks, en de babylove luiers bevallen super goed. Dunne luiers zoals die van de kruidvat maar nemen super goed vocht op en sluiten mooi aan! 🤩
3 jaar geleden
Reactie op LiesjeB1991
Mocht je dicht bij de Duitse grens wonen dan zijn de babylove luiers van de ...
Ohja en de prijs is 14 cent per luier in een jumbo pack, maat 5.
3 jaar geleden
Reactie op Febr2022
Dankjewel. Weet jij welke aanbiedingen daar vaak van zijn? Is 5+1 al hoog o ...
2e voor de helft bij Bol, een tijdje terug.