29 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Van oma gehoord en wordt hier veelvuldig gebruikt: Nouja zeg!
Hier iets vergelijkbaars, als hij verbaasd is: ‘nou jaaaaa, dat kan toch niet?’ Soms gevolgd door ‘Dat kan tóch wel.’ 😂
5 maanden geleden
Hier ook weer iets nieuws: hij wil dus al een behoorlijke tijd niet meer dat we weggaan na het in bed leggen. Sinds vandaag zegt hij ineens ‘mama weg’ of ‘mama moet weggaan’. En als ik dan zeg, oké, ik ga naar boven ‘nee, mama zitten’. En als ik dan weer zit ‘mamaaa, weheg’. Wat is dit nou weer voor iets?
5 maanden geleden
Reactie op Estherlaura
Hier ook weer iets nieuws: hij wil dus al een behoorlijke tijd niet meer da ...
Die van ons stuurt ons ook weg, en als we dan beneden zitten toch maar wel een kusje. Dat doet hij ook als ik naar mijn werk ga. Maarja, ik kan moeilijk een kwartier bij mn fiets blijven staan. Dus dat zijn vaak traantjes.
Ik weet niet of ik het hier al had neergezet, maar af en toe hoeft meneer geen slaapzak. Maar aan een deken is hij nog niet toe, dat moet eerst als een tent over zijn ledikant. S morgens vinden we m op zijn dekbedovertrek zonder slaapzak... We hebben ook al eens een peuterkussen geprobeerd, ook al m eens ingestopt met overtrek en al maar dat werd m ook niet. Het kussen de kast in, weer alle ruimte om op zijn grote konijnenknuffel te liggen.
5 maanden geleden
Ik kan onze peuter nu s avonds wel achter het behang plakken.
Nooit slaap problemen.
Nu iedere keer gedoe.
Feestje nog een uur. En dan begint het zeuren. Dan gaat uiteindelijk de babyfoon maar uit.licht aan, uit, wil je dan echt niet...
We hebben alvast een echt bed gekocht zodat we dat niet op stel en sprong hoeven te doen. Het zal wel een poosje duren voor hij er in gaat slapen denk ik. Slaapzak vind hij niets, maar een deken ook niet.
Ineens vind ik klink omhoog bij slapen in een groot bed niet meer zon gek idee. Hoe doen jullie dat?
5 maanden geleden
Ik dacht dat ik er beetje doorheen was. Ging echt een periode goed maar nu is t standaard een uur kloten voordat ze gaat slapen. Smiddags en savonds maar ze is wel moe.
Poepje gedaan, zalfje nog op oor, kroelen, kusje geven, blablablabla en volhouden dat ze kan😴 tips zijn welkom. Probeer echt consequent te zijn maar ze houdt het veel te lang vol dus bijv nu moet ze morgen naar de peuters en is ze helemaal verrot. Of wil ze om half acht d’r bed niet uit. Dus ga er dan sneller heen en geef toe zodat ze nog beetje nachtrust heeft