22 Reacties

4 jaar geleden

Jollein heeft hele fijne hydrofiele slaapzakken! Perfect voor de hete zomernachten. Bij mijn dochtertje ook gebruikt. En voor nu hebben we die van de prenatal met een tog waarde van 1.5. Maar vind Jollein toch wel het fijnste merk!

4 jaar geleden

Hema heefr hydrofile slaapzakken, ook iets dikkere. Kruidvar heeft ook dunnetjes tog 0.5. Zeeman ook je kan ze overal tegenwoordig kopen. Maar de dunste zijn de hydrofile

4 jaar geleden

Ja hydrofiele slaapzakken! Jollein en hema. Hema heb ik en zijn echt fijn. Verschillende kleurtjes: groen, roze, panterprint achtig

4 jaar geleden

Puckababy mini en dan evt armpjes eruit. Is even investering maar daarin reguleert bij ons de temp. Het best :)

4 jaar geleden

Reactie op NaomiS97

Puckababy mini en dan evt armpjes eruit. Is even investering maar daarin re ...
Deze heb ik ook, doe jij met dit weer nog een deken eroverheen?

4 jaar geleden

Reactie op NaomiS97

Puckababy mini en dan evt armpjes eruit. Is even investering maar daarin re ...
Via Vinted kun je een 2e hands voor een goeie prijs krijgen, zijn vaak ook nog van goede kwaliteit en scheelt heel erg in prijs.

4 jaar geleden

Mag ik vragen wat jullie je kindjes dan verder nog aandoen onder de slaapzak?

4 jaar geleden

Hier sinds een week Puck a Baby maar ze slaapt er zo onrustig van. Vanavond maar weer ingebakerd omdat ze gewoon niet kon slapen in die slaapzak. Wij gaan nu het inbakeren afbouwen en dan gaat ze in een normale zomer slaapzak van Meyco (die overigens 1+1 gratis zijn bij de Wehkamp op het moment). De Puck a Baby dus voor niks gekocht en hier geen succes terwijl ik er zoveeel positiefs over hoorde.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de puckababy (0-6 maanden) 0.5 tog en ik kan de mouwen er nog van afritsen馃槉 Ze slaapt nu in een spaghetti romper, dun pyjamapakje en de slaapzak zonder mouwen!

4 jaar geleden

Wij gewoon een van de Hema en op dit moment zonder mouwtjes want het is 24 graden in haar slaapkamer. Als ze een half jaar is wil ik de puckababy 4 seizoenen slaapzak kopen. Ik vond dit overzichtje online, deze is lekker overzichtelijk

4 jaar geleden

Reactie op Mbaby

Ja hydrofiele slaapzakken! Jollein en hema. Hema heb ik en zijn echt fijn. ...
Die cheetah? Wit met zwart?

4 jaar geleden

Reactie op Kaat95

Mag ik vragen wat jullie je kindjes dan verder nog aandoen onder de slaapza ...
Mijn zoontje heeft tot gisteren in een korte mouwen romper in een willen slaapzak gelegen. Vannacht was het zo warm dat ik hem een wollen romper met lange mouwen en een dunne hydrofiele slaapzak (Hema) zonder mouwen aan heb gedaan. Wol reguleert warmte dus gaat in deze combi鈥檚 (bijna) altijd goed!

4 jaar geleden

Reactie op Kaat95

Een romper spagettibandjes en tshirt verder niks in der slaapzak. Elke keer gevoelt als ik wakker was ze was warm en ze ligt naast open raam

4 jaar geleden

Reactie op Kaat95

Vannacht had hij de puckababy newborn aan zonder mouwen, romper met lange mouwen eronder. En ik heb hem ingestopt onder een laken. Het wat 23 graden in de slaapkamer. Hij moet echt onder een lakentje, anders wordt hij super onrustig en maakt zichzelf wakker (en mij ook 馃お)

4 jaar geleden

Puckababy, dunne pyjama en romper zonder mouwen. Dan lakentje van fedde en kees vanwege de rus. Als het aanstaande week nog warmer word 25 + dan ga ik een hydrofiele slaapzak doen.

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Hier sinds een week Puck a Baby maar ze slaapt er zo onrustig van. Vanavond ...
Fedde en kees is een goede aanrader. Puckababy en lakentje van fedde en kees. 鈽猴笍

4 jaar geleden

Hier alleen rompertje nu met lange mouwen en een zomer slaapzakje meer niet als het van de week boven de 25 word doe ik hem alleen rompertje aan meer niet.

4 jaar geleden

Met deze hitte ligt hij alleen met z'n kleertjes in bed of zelfs alleen in z'n romper. Omdat het in de nacht wel afkoelt, dan een dunne slaapzak van de HEMA.

4 jaar geleden

Romper korte mouwen, dunne pyjama met lange mouwen en dan onder een lakentje en dekentje. Was op de babyfoon 22 graden in de kamer maar schijnt dan 20 of 21 te zijn las ik ergens.

4 jaar geleden

Ons zoontje ligt in een romper met korte mouwen en een dunne slaapzak zonder mouwen, van Jollein, Little Dutch of Pr茅natal 馃檪