21 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MommyofEmily
Nou ik zou lekker die gele doen
Hij verzond hem al terwijl dat niet de bedoeling was. De gele hebben wij ons meisje van 5 maanden ook in. Kan officieel vanaf 6 maand maar hier gaat het prima je bent er toch bij
3 jaar geleden
Wij hebben zo’n opblaas zwembandje voor om de nek. Vind hij geweldig! Ging echt al zelf een soort zwemmen door met z’n benen te trappelen.
Wij hebben ook zo’n gele waar ze in zitten, maar die hebben we nog niet geprobeerd. Dacht dat dat pas kon als ze zelf konden zitten.
Maar ik denk dat bij alles geldt dat ze veilig zijn zolang je er altijd bij blijft en er goed op let. En dan is het maar net wat je fijn vind.
3 jaar geleden
Swimtrainer is hier favoriet bij onze dochter. Is vanaf 3 maanden tot 4 jaar.
3 jaar geleden
Wij hebben een swimtrainer en een gele, die swimtrainer vond ik bij ons zoontje niks, hij hing er echt helemaal zo in bijna met ze hoofd in t water😂. En de gele was die nog een beetje klein voor
3 jaar geleden
Wij hebben een drijfmaatje, echt al vaak gebruikt in de hottub bij m'n ouders en ideaal, heel veilig en natuurlijke houding en hij kan zelf bewegen hoe hij wilt! Alleen in een openbaar zwembad zou ik deze nooit gebruiken!
3 jaar geleden
Reactie op Lilly2021
Hoe oud is je kleintje dat hij laag hing, want dan is het zonde om aan te s ...
Wij hebben de swimtrainer ook. (En de gele) de swimtrainer gaat veel langer mee dan de gele, maar ik denk dat ze pas echt geschikt is rond een maand of 6... Ze moeten sterk en groot genoeg zijn om in die liggende houding op die band te liggen. Zal wel ergens op de handleiding staan 😅
3 jaar geleden
Mambobaby is ons heel goed bevallen dat we op vakantie waren op Curaçao.
https://mirabellashopping.nl/products/babyfloat?variant=39809462632610¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2GLC5ISkIVqK9igJlQx0XFS1QaViUK37YuoQVcrFupHeySS9LXzs-QaAnMjEALw_wcB
3 jaar geleden
Wij hebben zo'n gele. Ook hier nog wat te groot aangezien onze dochter van 5 maanden wat aan de kleinere kant is. Maar dan houd ik 1 hand onder de poep zodat ze wat hoger zit ennis het opgelost. Ze vindt het zwemmen geweldig!