21 Reacties

3 jaar geleden

Nou ik zou lekker die gele doen

3 jaar geleden

Reactie op MommyofEmily

Nou ik zou lekker die gele doen
Hij verzond hem al terwijl dat niet de bedoeling was. De gele hebben wij ons meisje van 5 maanden ook in. Kan officieel vanaf 6 maand maar hier gaat het prima je bent er toch bij

3 jaar geleden

Ik had gelezen dat een baby van onder de 6 maanden er diep in zakken

3 jaar geleden

Reactie op Lilly2021

Ik had gelezen dat een baby van onder de 6 maanden er diep in zakken
Dat ligt natuurlijk ook aan de grote, gewicht en spierkracht van je baby

3 jaar geleden

Wij hebben zo’n opblaas zwembandje voor om de nek. Vind hij geweldig! Ging echt al zelf een soort zwemmen door met z’n benen te trappelen. Wij hebben ook zo’n gele waar ze in zitten, maar die hebben we nog niet geprobeerd. Dacht dat dat pas kon als ze zelf konden zitten. Maar ik denk dat bij alles geldt dat ze veilig zijn zolang je er altijd bij blijft en er goed op let. En dan is het maar net wat je fijn vind.

3 jaar geleden

Swimtrainer is hier favoriet bij onze dochter. Is vanaf 3 maanden tot 4 jaar.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een swimtrainer, heel tevreden van.

3 jaar geleden

Wij hebben een swimtrainer en een gele, die swimtrainer vond ik bij ons zoontje niks, hij hing er echt helemaal zo in bijna met ze hoofd in t water😂. En de gele was die nog een beetje klein voor

3 jaar geleden

Wij hebben drijfmaatje schijnt super veilig te zijn

3 jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Wij hebben drijfmaatje schijnt super veilig te zijn
We hebben binnenkort een afspraak bij de baby spa en dan maar kijken wat hij er van vind. Ik vind het zelf wel spannend omdat hij om de nek zit.

3 jaar geleden

Reactie op UmmSulayman

Wij hebben een swimtrainer en een gele, die swimtrainer vond ik bij ons zo ...
Hoe oud is je kleintje dat hij laag hing, want dan is het zonde om aan te schaffeb

3 jaar geleden

Wij hebben een drijfmaatje, echt al vaak gebruikt in de hottub bij m'n ouders en ideaal, heel veilig en natuurlijke houding en hij kan zelf bewegen hoe hij wilt! Alleen in een openbaar zwembad zou ik deze nooit gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op Lilly2021

Hoe oud is je kleintje dat hij laag hing, want dan is het zonde om aan te s ...
Wij hebben de swimtrainer ook. (En de gele) de swimtrainer gaat veel langer mee dan de gele, maar ik denk dat ze pas echt geschikt is rond een maand of 6... Ze moeten sterk en groot genoeg zijn om in die liggende houding op die band te liggen. Zal wel ergens op de handleiding staan 😅

3 jaar geleden

Reactie op MommyofEmily

Hij verzond hem al terwijl dat niet de bedoeling was. De gele hebben wij on ...
Vind die banden voor kleiner zo en ze zakte er in weg dus hebben ook die gele en die vond ze wel leuk😂. Zit er gewoon goed in alleen een beetje laag maar dat maakt niet uit

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze super handig en veilig

3 jaar geleden

Reactie op ikke29

Mambobaby is ons heel goed bevallen dat we op vakantie waren op Curaçao. ...
Ik had deze gezien alleen op Ali. Daar bestel ik liever niet (bang dat t nooit aankomt enzo). Dit is een Nederlandse site, betrouwbaar? En kun je er echt tot 2 jaar mee doen denk je?

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Ik had deze gezien alleen op Ali. Daar bestel ik liever niet (bang dat t no ...
Geen idee of de site betrouwbaar is. Ik heb hem gekocht op mp. Het is echt een top ding kan je zeker tot 2 jaar of zelfs langer mee doen.

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n gele. Ook hier nog wat te groot aangezien onze dochter van 5 maanden wat aan de kleinere kant is. Maar dan houd ik 1 hand onder de poep zodat ze wat hoger zit ennis het opgelost. Ze vindt het zwemmen geweldig!

3 jaar geleden

Reactie op ikke29

Geen idee of de site betrouwbaar is. Ik heb hem gekocht op mp. Het is echt ...
Ooh dat ik daar niet aan gedacht heb 🤦🏼‍♀️ Ik ga ook even kijken daar.