7 Reacties

één jaar geleden

Toevallig heeft ons zoontje ook de laatste tijd dat hij huilend en overstuur wakker wordt. Wij denken dat dit komt door dromen. Toevallig vorige week benoemd bij het consultatiebureau. Zij geven ook aan dat ze nu wel de leeftijd hebben dat ze beginnen met dromen. Ze snappen natuurlijk niet zo goed wat dat is.

één jaar geleden

Zouden het misschien z’n oren kunnen zijn? Als mijn zoontje niet lekker is, wordt hij ook huilend wakker. Is inderdaad een hele stressvolle start van je dag! 😥

één jaar geleden

Reactie op Estherlaura

Zouden het misschien z’n oren kunnen zijn? Als mijn zoontje niet lekker is, ...
Er is misschien iets met zijn oren ja. Toen ik onlangs vroeg "en waar zijn je oren?" antwoordde hij "pijn". Ik begreep er toen niet veel van, hij heeft voor zover we weten geen acute oorontsteking. Hij heeft afgelopen jaar verschillende oorontstekingen gehad en dan merkten we het onmiddellijk aan de vreselijke nachten, dat is er nu niet.

één jaar geleden

Reactie op Noiri

Er is misschien iets met zijn oren ja. Toen ik onlangs vroeg "en waar zijn ...
Het is anderzijds al zeker 2 maanden dat hij wenend wakker wordt... 2 maanden lang oorontsteking, dat zal het niet zijn toch?

één jaar geleden

Reactie op Noiri

Het is anderzijds al zeker 2 maanden dat hij wenend wakker wordt... 2 maand ...
Verwarrend hè, op deze leeftijd? Het kan van alles zijn. Ik heb er geen verstand van, maar in het voorjaar was mijn zoontje weken (misschien ook wel twee maanden) achter elkaar moeilijk, veel huilen, weinig willen, veel aandacht nodig. Slapen ‘s nachts ging prima, maar hij werd wel heel vroeg wakker. Na een antibioticakuur en veel neusspray werd het langzaam beter, dus achteraf gezien dacht ik dat hij misschien al die tijd wel last van z’n oren had. Je weet het natuurlijk nooit, maar je kunt altijd even laten kijken bij de huisarts.

één jaar geleden

Jep, hier helaas ook al een tijdje aan de gang. En ook nog eens iedere dag tussen 5 en 5.30... Hoelaat ze ook naar bed gaat.

één jaar geleden

Mijn dochter wordt bijna altijd huilend wakker geworden, maar heb er nooit wat achter gezocht. Zodra ik haar eruit haal, houdt het namelijk op..