45 Reacties
één jaar geleden
Reactie op babymama2022
Even slikken om dit te delen, maar het helpt denk ik wel voor de verwerking ...
Pff wel heftig, echt een sterke mommy!! Jaa ik snap het heel goed. Geniet van jullie drietjes en vooral ook even tijd voor jezelf maken..
Wat sta je positief in t leven! Ik hoop voor je dat wanneer je er echt aan toe bent, een gezond kindje te wereld brengt.. 🌹
één jaar geleden
Reactie op Raaabs__
Pff wel heftig, echt een sterke mommy!! Jaa ik snap het heel goed. Geniet v ...
Wat een lieve reactie, dankjewel ❤️ doet me goed!
één jaar geleden
Reactie op Rumeysahappy
Had graag gewild dat ik de wens had voor een tweede, maar die heb ik niet i ...
Ik ervaar precies hetzelfde. M’n kind is alles behalve de moeilijkste, maar ik voel de wens nog totaal niet. Ik heb zelf zo’n goede band met m’n zussen en zag dat ook voor me voor ‘al mijn kinderen’. Maar nu ik er inmiddels een heb, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een tweede ga willen. En dan ook nog die druk van buitenaf. Zóveel mensen die vragen wanneer de 2e komt. Echt, I can’t.
één jaar geleden
Ook wel de wens voor een tweede, maar we wachten nog wel even. Ik vind het nu weer echt leuk worden met onze kleine vriend. En nu ie (bijna helemaal) over is op 1 dutje hebben we ook meer flexibiliteit voor leuke dingen doen. Soms denk ik wel eens: 1 kindje zou ook wel relaxed/makkelijk zijn. Maar het beeld van 2 kindjes en de waarde die dat heeft in je jeugd/voor het opgroeien/opvoeden… ik zou ook zo graag nog eens zwanger zijn. Dus ik denk dat er wel een 2e komt, maar dat ze een jaartje of 3 verschillen uiteindelijk?
één jaar geleden
Vroeger fantaseerde ik altijd over kinderen. Het liefst wilde ik er 3 (als dat mogelijk was natuurlijk) en niet al te ver uit elkaar qua leeftijd. Onze zoon is nu 15 maanden en al vanaf zijn geboorte echt een modelkind. Sliep vrij snel door, huilt weinig maar heeft wel een sterk karakter, is gek op zijn eten en heeft nog nooit 1 fles geweigerd en is ontzettend lief. Maar ik moet er dus echt (nog) niet aan denken om nog een kindje te hebben.. dat had ik echt niet verwacht.
Ik hoop dat de wens bij ons allebei ooit komt, want onze zoon zou echt de liefste grote broer ooit zijn.
één jaar geleden
Heeey, onze dochter is 16 maanden en inmiddels zwanger 16 weken. We wilden ook graag, als het ons gegeven mocht worden snel achter elkaar. 1e trimester was zeker pittig ivm misselijk. Maar kan niet wachten dat de kleine er is, denk dat ze veel aan elkaar gaan hebben. 🥰
één jaar geleden
Onze dochter is bijna 15 maanden en ik ben er sinds ongeveer een week uit dat ik nog wel een tweede zou willen. Mijn vriend twijfelt nog. Als er een tweede komt wil ik die ook zeker nog niet nu direct. Daar ben ik nog niet klaar voor. Komt vanzelf. Mits mijn vriend ook wil dan :-)
8 maanden geleden
Reactie op Lia90
Wij hebben een verschil van precies 1.5 jaar. Het is pittig maar zo leuk, h ...
Heel herkenbaar. Pittig omdat je ze altijd in het zicht moet hebben, maar inderdaad zo leuk.
En ik merk ook wel dat je met twee wat makkelijker/relaxter wordt. Het kan soms gewoon niet anders. Dat doet me ook wel twijfelen over een derde 😉