5 Reacties

3 dagen geleden

Wat fijn! Bij ons was het ook lastig. Mijn dochter deed het zelfs buiten in de tuin op een steen, helemaal achteraan als wij het niet zagen ( in de zomer). Ik ben toen heel erg gaan opletten wat ze deed als ze nodig moest. Verstoppen achter het gordijn etc. Iedere keer zette ik haar dan op de wc, soms met een ijsje en zongen we liedjes. En na een paar dagen deed ze het in ene. De afleiding van het zingen en ijsje hielp.

3 dagen geleden

Onze zoon is sinds september zindelijk. Poepen wil hij alleen absoluut niet op de wc of potje. Hij wacht nu tot hij naar bed gaat voor zijn middagslaapje of ‘s avonds en dan krijgt hij nog een luier aan. 9/10 x gaat hij dan poepen. We besteden er even geen aandacht aan want dat werkt averechts. Hopelijk komt het vanzelf!

2 dagen geleden

Hier was poepen op het potje/wc ook heel lastig (moest nog in de luier). Maar met flink veel complimenten geven, filmpjes kijken op de pot, stimuleren en aanmoedigen is het na een paar weken toch gelukt. Na 3x op het potje poepen had hij de smaak te pakken. Hopelijk lukt het bij jullie ook snel

2 dagen geleden

Heb je verder nog tips? M'n dochter wil ook niet plassen op potje.

één dag geleden

Reactie op T0303

Heb je verder nog tips? M'n dochter wil ook niet plassen op potje.
Maak het leuk op de wc! Ijsjes, worstjes of lekker tijdens het zitten op het potje en ook leuk als ze het zelf mag opruimen. En volhouden. Die van ons wilde ook niet.