28 Reacties
6 maanden geleden
Terug bij af helaas. Hele lange fase😅. Kan me niet van de indruk onttrekken dat hij me uittest. 30x een laatste liedje en schreeuwen bij wakker worden. Geen traan te bekennen. 😅
Dus maar een paar dagen super consequent zijn, al vind ik het nog steeds lastig als hij alles bij elkaar schreeuwt...
6 maanden geleden
Wij zijn inmiddels zover dat we voor de deur zitten met de deur op een kier. Hij ziet ons niet, dus na een minuut of tien ga ik wel naar beneden. ‘s Nachts blijft de deur open en het licht op de gang aan en sindsdien slaapt hij weer door. Het zou toeval kunnen zijn, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Wat zou de volgende stap kunnen zijn zodat hij accepteert dat we niet meer blijven zitten? Ik vind het namelijk niet zo leuk om te zeggen dat ik blijf zitten, terwijl dat niet zo is.
5 maanden geleden
Het voelt nog steeds als een puzzel die ik niet kan oplossen, dus ik laat het maar een beetje gaan.. we hebben een week weer een lang middagdutje geprobeerd. Dat ging een paar dagen goed en toen ging hij savonds weer pas na 22:00 uur slapen. Toen op aanraden van de kdv een dutje van een uur geprobeerd en nu gaat hij een paar dagen tussen 21:00 en 22:00 uur slapen. Dus het lijkt gewoon zijn slaapbehoefte nu te zijn? Zonder dutje slaapt hij rond 20:30 maar raakt hij oververmoeid.. alles geprobeerd dus, dus we gaan maar richting acceptatie!