10 Reacties

6 maanden geleden

Waarom wil je graag dat hij een slaapzak draagt? Hier een dochter van 2 die voor haar 2e verjaardag al geen slaapzak meer draagt maar onder een dekbed ligt in een ledikant.

6 maanden geleden

Ik vind het gewoon lastig wat ik er mee moet doen. Zoonlief wist het vanavond wel, weg die deken, toch te ingewikkeld met draaien. Hier die slaapzak. Hij slaapt op zijn buik, hoe moet ik hem instoppen dan?

6 maanden geleden

Mijn dochter heeft een slaapzak en een dun dekentje. Ze vind het geweldig! Slaapt super goed

6 maanden geleden

Reactie op Mas-1

Mijn dochter heeft een slaapzak en een dun dekentje. Ze vind het geweldig! ...
Wat voor dekentje? Waar vandaan? Ik kan enkel ledikantdekbedovertrekjes vinden.

5 maanden geleden

Hier gewoon slaapzak en deken, al van baby af aan eigenlijk. Gewone (baby)ledikant deken. In de zomer een dunne slaapzak en laken. Zie hem nu ook zelf lakentje overdoen als ie hem afgedraaid heeft bijv.

5 maanden geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Wat voor dekentje? Waar vandaan? Ik kan enkel ledikantdekbedovertrekjes vin ...
Sorry. Lees dit nu pas. Van babyland geloof ik. (Is dacht ik falliet) maar hebben ze denk ik ook bij prenatal

5 maanden geleden

Nou, het bleek een fase. Hij ligt weer een poos heerlijk in zijn slaapzak in zijn ledikant. Wèl het liefst in zijn 'tentje'). (Peuterovertrek over zijn ledikant heen)

5 maanden geleden

Ik snap het probleem niet helemaal? Hier slaapt ze met een dekbedje in een ledikant. Vaak op de buik, maar ik maak het dekbed strak op, dus ze verdwijnt er niet helemaal onder. Ik vond het juist wel fijn, aangezien de puckababy te klein begon te worden 😅

5 maanden geleden

We zijn bang dat hij het s nachts koud krijgt

5 maanden geleden

Reactie op Knuffeltjeee

We zijn bang dat hij het s nachts koud krijgt
Ah ok. Ik ga ervanuit dat wanneer ze het koud heeft vanzelf onder het dekbed kruipt. Wel heeft ze een lange mouwen-onesie pyjama aan 😊