11 Reacties

3 jaar geleden

Ze raden het sowieso af om je kind met een winterjas in een autostoel te zetten. Door de dikke voering kun je de gordels niet strak genoeg aantrekken. Ik doe altijd een dekentje erover in de auto en dan op plaats van bestemming het jasje aan.

3 jaar geleden

Ik heb ook geen winterzak maar de voetenzak van jollein, die kan ook in de maxicosi. De gordels trek je gewoon strak aan over haar eigen lichaam en de voetenzak doe je erover heen zodat ze lekker warm zit

3 jaar geleden

Vandaag deze aangeschaft van Noppies. Voelt niet dik aan maar wel redelijk warm. Al zou ik voor koude dagen nog wel een extra deken of voetenzak gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Daantje80

Vandaag deze aangeschaft van Noppies. Voelt niet dik aan maar wel redelijk ...
Super leuk!

3 jaar geleden

Ik vind de jasjes van dirkje heel erg fijn! Is eigenlijk een soort dikker vest, maar toch soepel en warm. Jammer dat ze niet veel keus hierin hebben.

3 jaar geleden

Ik heb deze 2 jasjes voor dr 🥰 Links H&M rechts Prénatal

3 jaar geleden

Ik heb een winterpak van Little atelier! Erg fijn!

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht, aan twee kanten te dragen en niet duur 😊

3 jaar geleden

Hier jas en muts van de Hema :) ze zit altijd in de wagen of auto dus gok niet dat ze echt nat wordt. Voor de zekerheid nog een regenjas met teddy van de zeeman erbij gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben een winterjas van prenatal. Maar voor in de auto hebben we dat bunny wikkeldeken van Jollein. Dan heeft hij gewoon een vestje aan zonder voering zodat de gordels wel strak kunnen en dan het wikkeldeken eroverheen

3 jaar geleden

Zoals al gezegd, Sowieso geen winterjas in een maxicosi levensgevaarlijk. Als je de gordel niet strak kan trekken glippen ze er met een ongeluk zo uit. Een voetenzak kopen die je bijv ook in je kinderwagen kan gebruiken. Of alleen voor de kinderwagen een jas en eventueel dan nog een deken.