11 Reacties

2 jaar geleden

Ligt eraan wat je precies gaat doen. Ga je ook met de kleine naar buiten (wandelen oid) of blijft die voornamelijk in het hotel/appartement/watdanook?

2 jaar geleden

Handschoenen die goed blijven zitten en waterdicht zijn. Wij zijn met de kerst naar Oostenrijk geweest, helaas niet veel sneeuw maar waar de sneeuw lag daar lag onze dochter in de sneeuw hahaha ze vond het fantastisch. Helaas hadden we handschoenen die steeds uit gingen dus had ze steeds zulke koude natte handjes. Verder skipakje, muts, sjaal en het was qua temperatuur bij ons niet nodig maar een maillot onder het skipak is ook aan te raden als het koud is. Wij hadden ook hele leuke sneeuwlaarsjes met een zachte zool (bij intratuin gekocht) Sleeen was ook een hit, dat was schaterlachen en gillen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op HetRodeSchaap

Ligt eraan wat je precies gaat doen. Ga je ook met de kleine naar buiten (w ...
Willen wel met hem naar buiten, sowieso 2x pd een frisse neus halen en misschien wel een beetje spelen in de sneeuw. Ik denk ook wel een x mee in de lift naar ‘boven’

2 jaar geleden

Mijn ervaring is dat een skipak met normale kleren eronder vaak wel warm genoeg is. Goed zittende handschoenen en waterdichte schoentjes/slofjes. Een zonnebril met goede UV bescherming, slee met rugleuning en vooral zonnebrand niet vergeten!

2 jaar geleden

Reactie op Oeltje

Mijn ervaring is dat een skipak met normale kleren eronder vaak wel warm ge ...
Nog tips voor goedzittende handschoenen?

2 jaar geleden

Ik kom net terug van wintersport met onze mini, dit had zij aan: ski pak van Petit Filippe, zachte snowboots van Liewood, handschoenen van Barts en een bikakmuts (balaclava) van Liewood. We hadden ook een rugdrager mee voor een wandeling in de sneeuw.

2 jaar geleden

Reactie op Suze126

Nog tips voor goedzittende handschoenen?
Wij hebben ze van H&M bijpassend bij ons skipak. Eerst de handschoenen aan en dan het pak erover. Dan blijven ze goed in de mouwen zitten. En inderdaad een goede draagzak voor als het met de kinderwagen niet goed begaanbaar is

2 jaar geleden

Pak van decathlon zitten handschoenen vast met clipjes. Ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Jlsk

Ik kom net terug van wintersport met onze mini, dit had zij aan: ski pak va ...
Ahh wat schattig!! Ziet er lekker warm uit.

2 jaar geleden

Wij hadden met ti rips het zitje van de Ikea kinderstoel op de slee gezet, konden zo prima een uur wandelen! Hadden gewoon romper met lange mouw, trui, broek en daarover een ski pakje van mango, idd eerst handschoenen aan en dan jas aan. Hadden ook een muts die onder zijn kin vast zit en daardoor ook onder z’n kin warmte gaf. Sjaal die we hadden was niet praktisch, misschien eventueel de volgende keer een colletje mee nemen. Onze kleine vond het erg leuk om bij de mascotte van de ski klas te kijken. In de lift mee naar boven hebben we niet gedaan, ze zeggen dat je ermee moet oppassen vanwege de zuurstof hoger dan 2000 m. Ik had voor de zekerheid nog 2 leggings mee van merino wol, maar het was daarvoor niet koud genoeg. Dus niet aan gehad onder zijn broek.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

En inderdaad de zachte snow boots van liewood