7 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van de babybjorn. Heel licht, makkelijk te onderhouden en kunnen ze heel lang inzitten

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische schommel van momi en een doomoo seat and swing, ik vind de elektrische persoonlijk fijner en daar kan je nog best lang mee doen hoor, en dat schommelen vinden ze tot een maand of 6/7 echt heel leuk! Sommige kinderen zitten er zelfs langer in. De doomoo seat is daarentegen wel op de langere termijn te gebruiken tot kinderen al een stuk ouder zijn omdat je het ook in een poefje kan veranderen dmv een ander hoesje er op te ritsen. Alleen is deze zodra zodra ze kunnen omrollen geen succes. Normale wipstoeltjes heb ik weinig ervaring mee..

3 jaar geleden

Ik zou het niet te duur maken. Een baby hoort niet in een wippertje te spelen. Natuurlijk wel even uitbuiken na de voeding 😊. Beste is lekker op de grond op een kleed. Ook niet in de box. Lekker van marktplaats halen! Je hebt ook goedkopere schommels die je ook als wippertje kan gebruiken :) Al kan je ze altijd als wipper/stoeltje gebruiken trouwens haha

3 jaar geleden

Bij de lidl! Nog wel duur vind ik…

3 jaar geleden

Ik volg even 🙃

3 jaar geleden

we hebben de elektrische schommel al een tijdje geleden aangeschaft, maar onze dochter vind het nu ze 3 maanden is pas leuk om in te zitten. Kan nog prima dus. wij hebben een niet al te dure merk (baninni) aangeschaft,omdat het maar tijdelijk is.

3 jaar geleden

Wij hebben toevallig de Nuna Leaf gekocht (2e hands) We hadden een simpelere variant van Koelstra, maar doordat we ook een oudere dochter hebben waren we op zoek naar een hoger exemplaar. Onze dochter schommelt er heerlijk in, kan lekker kijken en de oudste kan er ook nog in zitten 👍