6 Reacties

3 jaar geleden

De mijne beweegt te veel in bed om onder een deken te liggen. Dus hij heeft een heerlijke slaapzak.

3 jaar geleden

Als wiegdeken heb ik er drie gebruikt, van klippan, disana en alwero. Alwero was te dik/stug, waardoor zl, klein als hij nog was, er een paar keer onder schoof met zijn gezicht. Disana is heel fijn, maar er zijn wel snel gaten in gekomen bij mij, ik denk ergens achter blijven haken. Ook meer als wikkeldeken of in de wandelwagen vind ik. Klippan heb ik tweedehands gekocht als zijnde een ledikantdeken, maar bleek ook een wiegdeken... Nu past hij er nog wel onder, en ik vind hem heel fijn en mooi. Ik ben dol op wol, ik vind het fijn aanvoelen en het ruikt lekker vind ik, ziet er luxe uit. Maar qua isolatie verschilt het niet echt van andere materialen, dus daar hoef je het niet voor te doen. Dat het 'warmteregulerend' is, klopt volgens mij niet. Je gooit zelf toch ook geen extra wollen deken op je bed als je wil afkoelen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Er is een heel topic over wolletjes. Misschien kan je daar ook je vraag stellen. https://community.24baby.nl/forum/baby/wolletjes-Daomra Zelf gebruik ik wollen dekentje van Disana te bestellen bij Ziloen. Die is echt super fijn! https://www.ziloen.nl/disana-baby-deken-van-wol.html

3 jaar geleden

Je hebt ook nog het merk Frilo. Komt uit Zwitserland volgens mij Echt hele fijne dekentjes. Mijn baby heeft er in gewoond na de geboorte. Hij heeft er ook een jasje van met muts. Heerlijk zacht spul en lekker warm, het past zich aan aan de temperatuur. Het gaat heel lang mee, jasje draagt hij al vanaf geboorte tot nu 8 maanden, deken gebruik ik ook nog als omslagdoek, wagen deken etc.

3 jaar geleden

Er zijn ook veel wollen dekens die je als matrashoes kan gebruiken. Zelfde effect alleen dan vanaf de onderkant ipv over het kindje heen :) Ik zag op babynatura.nl verschillende voor over het matras

3 jaar geleden

Reactie op Annanasha

Als wiegdeken heb ik er drie gebruikt, van klippan, disana en alwero. Alwer ...
Nou dat begreep ik dusook niet helemaal 😂