13 Reacties

3 jaar geleden

Het gaat over dit shirt

3 jaar geleden

Een draagzak een optie? Ik heb de bykay click carrier deluxe. Mega makkelijk om te doen en goede ondersteuning van je rug. Bij dit shirt komen de beentjes niet onderuit.. niet ergonomisch.

3 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Een draagzak een optie? Ik heb de bykay click carrier deluxe. Mega makkelij ...
Dankjewel voor je reactie ik ga het eens google ☺️

3 jaar geleden

Hier een kleintje met veel krampjes en gebruik het shirt echt heel veel. Moet zich er even aan 'overgeven', maar valt in slaap en slaapt dan vaak ruim een uur achter elkaar wel bij me. Ik krijg er zelf geen last van in m'n rug en rug is wel m'n zwakke plek

3 jaar geleden

Ik ben daar supertevreden van!

3 jaar geleden

Ik ga hem ook halen volgende week wou hem in me zwangerschap kopen maar me er af laten praten door me moeder ga je toch niet doen dragen. Nou had ik maar wel gekocht

3 jaar geleden

Ik heb de womboo, ben er echt zo blij mee! Het is even een investering maar ik vind het meer dan waard. Heb totaal geen last van mn rug met het shirt en we hebben beste een "grote' baby. Ze kan er heerlijk inzitten in een soort kikkerhouding en slaapt altijd lekker. Heb ook een Draagzak en daar slaapt ze ook prima in maar voor meer geborgenheid gaat ze soms lekker in de womboo 😊

3 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Ik had hem besteld voor mijn vriend en we hebben hem terug gestuurd. We hebben een flinke baby (ong 5 kilo met 4 weken) en die kwam er gewoon bovenuit zodat zijn hoofdje helemaal niet ondersteund was. Ook vond mijn vriend de stof vies zweterig. Het is een vrij dikke stof en het shirt is best strak (logisch, want je draagt ook je baby), maar dat vond hij heel rot zitten. Als je niet zo'n sterke rug hebt, zou ik een draagzak waarmee je deels op je heupen draagt kopen (ik heb een van tula die dat doet). Mijn schouders zijn nogal zwak (ik krijg direct last met een draagdoek), maar met de draagzak kan ik uren lopen. En voor krampjes: hij poept altijd nadat of tijdens hij in de draagzak heeft gezeten. Ik denk dat de houding en het bouncen heel goed is voor de stoelgang, haha

3 jaar geleden

Reactie op Willemijn-P

Ik heb de womboo, ben er echt zo blij mee! Het is even een investering maar ...
Welke maat zou je aanraden te bestellen eigen maar of groter?

3 jaar geleden

Ik zou voor een echte draagzak gaan. Voor newborns vind ik de marsupi echt ideaal. Wij hebben de marsupi breeze. Heel makkelijk in gebruik en zit goed.

3 jaar geleden

Ik zou ook voor een draagzak gaan. Is misschien wat duurder maar doe je veel langer mee dan zo'n shirt en lijkt me een stuk veiliger en beter voor het lijfje van je kind door een veel betere ondersteuning. Bovendien veel meer opties op zo'n draagzak. Wij hebben de Joie Savvy en die kun je gebruiken totdat je kindje 3 is

3 jaar geleden

Ergobaby embrace is ook nog wel een aanrader. Daarvan kan je de banden breder maken waardoor ze ook over je schouders vallen. Ook is die vrij compact dus kan je hem meenemen in je wagen voor het geval dat. Op marktplaats vanaf 40 euro te vinden!

3 jaar geleden

Welke maat zou je aanraden te bestellen eigen maar of groter?
Ik had een maatje groter besteld! Ze zitten best strak, moet ook wel! Maar met een maatje groter zit ie bij mij goed. We hebben een grote baby van 5 kilo (5weken) en dat past nog!