28 Reacties

3 jaar geleden

Volle Griekse yoghurt is hier een succes

3 jaar geleden

Wij geven elke ochtend een potje yogolino 🙈

3 jaar geleden

Hier ook griekse yoghurt👍🏼

3 jaar geleden

Magere yoghurt thuis, volle yoghurt bij de opvang en van t weekend griekse yoghurt bij mijn ouders. Hij is 11 maanden.

3 jaar geleden

Hier magere yoghurt en Griekse yoghurt met een beetje diksap

3 jaar geleden

Griekse yoghurt of halfvolle yoghurt. Dat eten we zelf ook, dus wel zo makkelijk haha

3 jaar geleden

Volle yoghurt

3 jaar geleden

Griekse yoghurt en om de dag Yogolino als toetje na het avondeten 😊

3 jaar geleden

Bedankt alvast en dat is dan zonder fruitsmaak?

3 jaar geleden

Wij volle (biologische) yoghurt , gewoon naturel

3 jaar geleden

Reactie op Sabineke

Bedankt alvast en dat is dan zonder fruitsmaak?
Ja, wij doen dat wel. Griekse yoghurt vind ik zelf niet zo zuur en vol van smaak, dus dat vind ik niet nodig. Bij de halfvolle yoghurt trekt hij wel een beetje een zuur hoofd, maar z’n mond kan niet snel genoeg opengaan om nog een hapje te krijgen, dus volgens mij vindt hij het wel lekker ☺️

3 jaar geleden

Gewoon magere yoghurt, vind het zelf beter als er geen/weinig suiker in zit en geen zoete smaak heeft. 1ex trok hij een zuur gezicht, maar hij is er echt gek op. Soms doe ik er wat fruit doorheen om er alsnog een (gezond) smaakje aan te geven

3 jaar geleden

Griekse yoghurt of magere kwark Soms naturel soms met een beetje knijpfruit erdoor of een banaan

3 jaar geleden

Halfvolle vanille yoghurt, ik doe een appel raspen en een volkomen beschuitje verkruimelen. Dit is haar ontbijt en heerlijk vind ze het!

3 jaar geleden

Biogarde roeryoghurr, (half) volle yoghurt van huismerk jumbo/appie. Campina. Alles vind ze heeeerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Biogarde roeryoghurr, (half) volle yoghurt van huismerk jumbo/appie. Campin ...
Ow. Gewoon zonder iets er in btw. En ze geniet 100%.

3 jaar geleden

Schapenmelkyoghurt

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 11 maanden bijna 12 maanden geef ik eigenlijk bijna alles wat wij ook eten. Vaak hebben wij volle yoghurt en Griekse yoghurt in huis.

3 jaar geleden

Volle yoghurt of volle kwark! Wijzelf vinden die van Den Eelder lekker maar ik denk dat die kleintjes alles wel lusten!

3 jaar geleden

Magere yoghurt elke dag als tussendoortje om 14:30 sinds hij 8 maanden is. Heeeerlijk vind ie het!