7 Reacties
één jaar geleden
Het langste dat ik voor mijn werk weg ben geweest tot nu toe is vier nachten. Ik vond het HEERLIJK. Mega fijn, echt weer even mezelf zijn ipv mama van.
Dus ik zou me er niet te druk over maken, als je weg gaat zal ze wel even verdrietig zijn (net als bij de opvang bv) maar daarna is ze dat gauw vergeten en is het niet anders. De onze is ook echt een mama's kindje maar als ik er niet ben (wat toch wel zeker 1x per maand is) is het met papa alleen ook helemaal prima.
één jaar geleden
Reactie op CuckooBlue
Het langste dat ik voor mijn werk weg ben geweest tot nu toe is vier nachte ...
Moet toegeven dat ik het ook als een vakantie hebt ervaren. Voor mijn werk ben ik ook nu een paar keer naar het buitenland geweest voor een weekje. Het ging thuis eigenlijk best goed, al sliep ze wel wat onrustiger - maar geen drama of zo. We hadden toen een paar keer aan beeldbellen gedaan - dat ging ook goed. Je zou dat kunnen proberen en als ze dat wel lastig vind dan doe je dat niet.
één jaar geleden
Mijn kind is op dit moment een week in het buitenland, samen met mijn vriend is hij naar mijn schoonouders toe. Afscheid vond ik vreselijk en die avond voelde het ook echt wel naar (vooral toen ze nog niet veilig op de plek van bestemming waren), maar nu vind ik het heerlijk. Wat een tijd heb je dan ineens!! Verder videobellen we elke dag een paar minuten en krijg ik veel filmpjes opgestuurd, dus dat voelt heel goed. Ik weet dat hij blij is, dus dan ben ik dat ook! En nu al vlinders in m’n buik als ik denk aan het weer herenigd worden dit weekend ☺️☺️☺️
één jaar geleden
Ik ben elke maand 2 a 3 nachten in het buitenland voor werk. De eerste keer vond ik prima, de 2e keer had ik ontzettende heimwee, en nu voelt het gewoon “normaal”. Beeldbellen en video’s helpen, haha. Wat voor mij ook helpt is dat ik het zo probeer te plannen dat ik weg ben op de dagen dat hij ook naar de opvang is. Het helpt om te denken dat ik hem/hij mij anders ook vrijwel de hele dag niet had gezien. We merken dat hij de nachten wel iets onrustiger is maar of dat echt aan mijn afwezigheid ligt weten we natuurlijk niet. Jullie zullen er allebei aan wennen en hoe vaker het gebeurt hoe makkelijker het wordt (althans dat was voor mij zo). Komt goed! 😊
één jaar geleden
Dank voor jullie reactie ! Dat is wel fijn om te lezen. Hoe reageerden de kindjes bij weerzien? Blij of boos ?