8 Reacties

één jaar geleden

Was hier ook zo en ik vermoed ook dat dat de zesde ziekte was! Plots hoge koorts (bijna 40°C) enkele dagen en die rode vlekjes

één jaar geleden

Ja hier ook gehad. Exact dezelfde vlekjes, ook op de rug. Zowel vijfde als zesde ziekte achter de rug waarbij het beide voorkwam. De vlekjes bleven nog wel wat langer dan de koorts. Beterschap!

één jaar geleden

Hier dezelfde symptomen. Een paar dagen hoge koorts, koorts bleef ondanks paracetamol zetpil. Bultjes/vlekjes over zijn hele lichaam inclusief gezicht en daarnaast nog verkouden. Allemaal symptomen van de zesde ziekte dus ik vermoed ook dat hij het heeft gehad.

één jaar geleden

Dankjullie! Ik hoor net dat m’n buurmeisje ook onder de vlekjes zit dus kan niet meer missen geloof ik

één jaar geleden

Dit had onze dochter een aantal maanden terug ook. Was idd 6e ziekte. Ging vanzelf over. Ze had er niet heel veel last van

één jaar geleden

Reactie op Manon19966

Dit had onze dochter een aantal maanden terug ook. Was idd 6e ziekte. Ging ...
Hier dus wel helaas. Ze had echt hoge koorts en nu huilerig en eet en drinkt echt slecht. Drinken maak k me wel beetje zorgen om. Dus hoop dat t snel over is

één jaar geleden

Reactie op freumpie

Hier dus wel helaas. Ze had echt hoge koorts en nu huilerig en eet en drink ...
Miss even de huisarts bellen?

één jaar geleden

Hier was het ook hetzelfde! Bultjes bleven wel lang aanwezig (14dagen). Die tijd was ze ook nog wat hangerig. Maar het gaat weg!