8 Reacties
3 jaar geleden
Ja van de zomer had ons zoontje de zesde ziekte. Eerst flink verkouden met koorts en na een paar dagen ineens spikkels overal. Hij heeft er toen ook een fikse oorontsteking bij gehad en dat was echt ellende. Maar van de zesde ziekte vooral wat hangerig geweest. Na een paar dagen waren de vlekjes weer weg.
3 jaar geleden
Ik zit nu op 9 maanden met mijn zoontje en 40 graden aangetikt. Vlekjes inclusief. Veeg ons maar op x___x
3 jaar geleden
Waarschijnlijk had/heeft m’n zoontje het de afgelopen dagen gehad. Sinds vorige week woensdag ziek van geweest; eerst alleen wat verhoging. Daarna koorts, prutoogjes, verkouden (snotneus en hoesten/roggelen) enorm veel poepen, hangerig en (zo bleek bij de HA) alweer middenoorontsteking. Sinds dinsdag alleen verhoging en de vlekjes op buik, rug, nek en hoofd (vanaf haargrens naar achter). Afgelopen nacht eindelijk weer gewoon slapen in plaats van om het uur huilend wakker. Hij hoest nog wel en lijkt nog wel een beetje extra slaap nodig te hebben/sneller vermoeid. Zijn poepluiers zijn nog steeds in grote getale aanwezig.. Nog een paar daagjes herstellen denk ik, maar hij is in ieder geval weer vrolijk en actief!
3 jaar geleden
Ik denk ook dat mijn zoontje de zesde ziekte gehad heeft. 1e dag koorts en 2e dag over zijn hele lichaam vlekjes (met name buik, rug). En idd ook oorontsteking. Vlekjes hebben 4 dagen aangehouden (waren even abrupt weg als dat ze waren opgekomen). Buiten de koorts op dag 1 leek hij er niet al teveel last van te hebben gelukkig.
3 jaar geleden
Hier een foto van zijn buik. Dit was de dag erna een stukje erger en na een paar dagen dus helemaal weg.

3 jaar geleden
Hier ook gehad! Paar dagen goed ziek van geweest. 7 dagen lang koorts gehad en eten/drinken ging heel slecht. De vlekjes zijn volgens mij een teken dat het op het einde zit en de betere kant op zou moeten gaan (heb ik mij laten vertellen). Omdat dat dat vaak pas na een paar dagen ziek zijn optreed.
Sterkte!
3 jaar geleden
Het gekke is dat ze maandag koorts had, 40.3. Echt niet lekker veel huilen en alleen maar hangen. Dinsdag koortsvrij en vrolijk. Woensdag koorts 39,5 en hangen. Vandaag ging redelijk goed maar vanavond toch weer ziekjes..
Ook verkouden (groene bellen!!) en prutoogjes
Wisselde dit bij jullie ook zo?