Dag iedereen ik zit met een lastig gevoel. Onze dochter van 14 maanden is al 2 weken ziek en ze vinden niet wat het is. De eerste week was het een schommelende temperatuur tussen 36,5 en 37,9 graden, voor de rest geen symptomen. Dus dan is ze gwn nog naar de opvang geweest en hebben we het in het oog gehouden. Vorige week zondag had ze dan koorts tot 39 graden. Dan ben ik dinsdag met haar naar de kinderarts geweest. (Aangezien maandag een feestdag was) dan was de koorts al terug gezakt tot onder 38 en is het weer beginnen schommelen zoals de week ervoor. Ze hebben bloed getrokken en urine Nagezien. Niets gevonden. Woensdag had ze terug een dag koorts tot 38,5. Van woensdag tot donderdag wou ze zo goed als niets eten of drinken en vanaf woensdag is ze ook hangerig en zagerig. Dus donderdag terug naar de kinderarts. Naar huis gestuurd met de opdracht haar goed te laten drinken. Vooral dingen met suiker. Vrijdag terug op controle bij de kinderarts en dan was ze terug aan het beteren en eten en drinken, dus gwn naar huis gestuurd. Zaterdag was de enige dag dat ze geen verhoging of niets heeft gemaakt. En we dachten dat ze er door was, maar zondag morgen had ze 39,9 graden. Weer opnieuw hangen en zagen. Wel eten en drinken. Vandaag nog steeds 39,3 en met perdolan moeilijk te laten zakken dus terug naar de kinderarts. Nu is ze vanaf vandaag ook heel hard aan het zweten eten is ook weer iets minder. Ze hebben opnieuw bloed en urine staal genomen maar nu moet ik weer thuis wachten tot ze de uitslag bellen. Haar keel en oren zagen ook een klein beetje rood. Maar ik ben momenteel wat radeloos en vind het heel moeilijk omdat het al zo lang duurt en ze niets vinden. Iemand hier soms ervaring mee of die het een beetje herkent en mij toch een geruster gevoel kan geven?
Een radeloze mama