6 Reacties

één maand geleden

Wij zijn nog niet actief er mee bezig, maar hij vindt het wel interessant en plast ook regelmatig op het potje of de wc. Wil het nu nog speels houden, heb momenteel niet echt de tijd er vol op te zitten en hij gaat 2 dagen naar de opvang (daar vragen ze hem wel, maar gaat ie nog niet op de wc) bij mn ouders 1 dag id week gaat ie af en toe.

één maand geleden

Wij zijn er al een tijdje mee bezig. Thuis gaat het ene modebranche goed het volgende niet. Ik ga het niet dwingen. Ik houdt het b gewoon speels. Op het kdv wordt ze wel mee gevraagd maar wil ze niet. Afgelopen weekend ging het heel goed en maandag wilde ze niet.. Ik wacht het gewoon nog even af. Mijn oudste werdt met 2,5 jaar uit zichzelf zindelijk en was in 1 wel tijd overdag en s'nachts zindelijk.

18 dagen geleden

Ik ben een tijdje geleden begonnen, maar na 2 dagen gestopt. Eigenlijk meer met het idee, dat we in de zomer de boel her oppakken en ze lekker bloot door huis kan lopen zonder een koudje op te lopen (plus, dan zijn de wasjes door het warme weer snel droog) Moet ik wel zeggen, ik heb een zindelijkheidstrainingsbox en onderbroekjes aangeschaft dus zijn een week intensief bezig

12 dagen geleden

Wij zijn er niet actief mee bezig. Maar onze dochter wilt vaak zelf op de wc en geeft het dan ook zelf goed aan. Ze heeft gewoon een luier aan en laat de momenten aan haar zelf over of ze het wilt (de momenten zijn steeds vaker).

12 dagen geleden

Ik las me eerst helemaal gek, wilde hem zo snel mogelijk zindelijk maken. Nu denk ik, het komt wel, maar op het moment dat hij er echt klaar voor is. Manlief motiveerd hem s avonds voor het slapengaan op het potje te plassen. Dat is ergens heel lang geleden weleens gelukt. Ik ben nu hem aan het leren zelf zijn vieze luier uit, en schone aan. Met de zomer is hij 2,5. Een mooi moment. Ik kijk er wel tegenop, en juist daarom ben ik er nog niet heel actief mee bezig. Veeteveel negatieve verhalen gelezen. Soms is er interesse. Mama gaat plassen, jij ook? Weer eens de wc laten zien en meneer zat als een koning op zijn brilverkleiner.

10 dagen geleden

Mijn dochter gaat al een tijdje met momenten zelf naar het potje. Sinds maandag ben ik er actief mee begonnen omdat de onthaalmoeder ook zei om eraan te beginnen aangezien ze er klaar voor is. En eigenlijk hebben we niet veel accidenten. Ze loopt volledig zonder Pamper. Om te slapen heeft ze een pamper aan maar die blijft bij het middagdutje ook meestal droog