15 Reacties

één jaar geleden

Beide stoelen geprobeerd, naar buiten kijken was maar even leuk. Ik vind aan het gangpad met een kleintje het fijnste, je kan er dan altijd even uit om te lopen en haar wat laten bewegen.

één jaar geleden

Ik zou aan het gangpad doen!

één jaar geleden

Wij hebben vorig jaar gevlogen en vliegen over 2 weken weer. Wij boeken altijd de stoelen helemaal achteraan. dicht bij het toilet maar ook fijn zodat we niemand achter ons hebben. Tot nu toe heeft er nog nooit bij ons op de 3e stoel gezeten, dat proberen ze ook te vermijden bij Transavia althans. Wij hebben gekozen voor het raam zodat hij naar buiten kan kijken en wat speelgoed voor op t raam. En verder mochten ze willen wandelen ga je lekker mee. Geen idee of je al geboekt heb maar wij vliegen standaard om 06:00 zodat hij al minstens 4 uur wakker is en de kans groot is dat hij de helft van de vlucht zal slapen.

één jaar geleden

Gangpad! Daar kan ze eindeloos lopen, heen gaan etc. Kijken uit het raam is maar eventjes leuk.. veel plezier@

één jaar geleden

Wij hebben nu 4x gevlogen en konden alleen maar kiezen uit een raamplek… weet niet of het toeval was, maar we konden echt alleen maar uit een raamplek kiezen (met onze zoon op schoot natuurlijk). Was overigens met Transavia

één jaar geleden

Beide geprobeerd en gangpad vonden wij fijner. Naar buiten kijken is eventjes leuk. Bij het gangpad kon ze heerlijk heen en weer wandelen. We zaten achteraan dus ze had ook nog eens vermaak van de stewardessen, ideaal 😉

één jaar geleden

Reactie op zoveelliefde

Wij hebben nu 4x gevlogen en konden alleen maar kiezen uit een raamplek… we ...
Ja wij konden online ook alleen voor een rampplek kiezen. Maar toen ik Transavia ging bellen zeiden ze dat dat ter veiligheid was maar dat dat onlangs veranderd was en we nu wel bij het gangpad konden zitten, alleen dat je dan wel stoelen via hen moest reserveren en niet zelf online kon doen. Dus het zou nu wel kunnen

één jaar geleden

Reactie op Manon19966

Ja wij konden online ook alleen voor een rampplek kiezen. Maar toen ik Tran ...
Raamplek*🤪

één jaar geleden

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Colombia. Wij hadden stoelen met extra beenruimte. Jammer dat je die niet meer kan reserveren. Maar gangpad is onwijs fijn met een kleine van 1.5 jaar.

één jaar geleden

Gangpad! Alleen het idee al dat je gemakkelijk even kan gaan staan en lopen is fijn, plus uit het raam kijken boeide bij ons na 3 min niet meer maar het open en dicht doen wel 😩

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! We hebben voor heen en terug stoelen bij het gangpad gereserveerd 😊

één jaar geleden

Wij hebben bij het gangpad gereserveerd zodat we makkelijk even heen en weer konden lopen en ook niet continu hoefde te vragen of we er langs mochten

één jaar geleden

Wij hadden bij het gangpad en gelukkig maar ook want ze kon echt niet stil zitten op me schoot.. de hele vlucht wou ze lopen😅

één jaar geleden

Wij hebben een nacht / vroege ochtend vlucht. Wat als je kindje dan niet wil slapen maar tussen de slapende mensen wil doorlopen? Hoe pakken jullie dit aan. Want dat gangpad is smal 😂

één jaar geleden

Reactie op Samsha

Wij hebben een nacht / vroege ochtend vlucht. Wat als je kindje dan niet wi ...
Ik heb vorige week voor het eerst gevlogen met ons zoontje (1,5 jaar). Wij hebben lopen in het pas net toegestaan en daar nam hij genoegen mee. Dacht zelf als ik daarmee akkoord ga dan is het einde straks echt zoek. Zit je dan met je driftige dreumes omdat ‘ie niet mag rond lopen.