14 Reacties
één jaar geleden
Deze vind ik super fijn Alle ingrediënten in de zonnebrandcrème zijn van natuurlijke oorsprong en geen Nano .. dit is hun website https://hemnature.com/products/incia-natuurlijke-zonnebrandcreme-baby-kind-spf50?utm_content=Facebook_UA&variant=39612224667844&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social#ingredienten
één jaar geleden
Wij kopen steeds in de apotheker. Die is het best. 50 en kan tegen water
één jaar geleden
Ik zou er eentje nemen met zinkoxide. En dan de niet nano variant. Hij blijft vaak wel een beetje zichtbaar maar dringt niet de huid binnen.
Je hebt ze van veel verschillende merken. Suntribe staat me nog bij.
Mineral sunscreen kun je googelen. Dat voelt voor mij het fijnste omdat het de zon weerkaatst/blokt en het spul niet de huid binnen gaat. Het is niet dat je compleet wit ziet hoor. En voor een kindje is dat toch niet zo erg vind ik.
30 en 50 verschillen niet veel en voor 50 moeten ze veel meer troep toevoegen om net een hogere bescherming te bieden. Had bij zo’n mineral sunscreen website ook gelezen dat ze niet eens 50 doen om die reden. Je moet bij alle factoren vaak herhaaldelijk smeren.
Nouja. Vaag verhaal misschien allemaal maar het is al zo’n tijd geleden da tik het heb opgezocht. Misschien kun je er wat mee
één jaar geleden
Ik zou er eentje nemen met zinkoxide. En dan de niet nano variant. Hij blijft vaak wel een beetje zichtbaar maar dringt niet de huid binnen.
Je hebt ze van veel verschillende merken. Suntribe staat me nog bij.
Mineral sunscreen kun je googelen. Dat voelt voor mij het fijnste omdat het de zon weerkaatst/blokt en het spul niet de huid binnen gaat. Het is niet dat je compleet wit ziet hoor. En voor een kindje is dat toch niet zo erg vind ik.
30 en 50 verschillen niet veel en voor 50 moeten ze veel meer troep toevoegen om net een hogere bescherming te bieden. Had bij zo’n mineral sunscreen website ook gelezen dat ze niet eens 50 doen om die reden. Je moet bij alle factoren vaak herhaaldelijk smeren.
Nouja. Vaag verhaal misschien allemaal maar het is al zo’n tijd geleden da tik het heb opgezocht. Misschien kun je er wat mee
één jaar geleden
Wij hebben altijd de biodermal voor kinderen. Smeert fijn uit. Wij zijn in september 1 week naar Gran Canaria geweest en hij is er niet verbrand of iets. Voor onze vakantie volgende week ook weer aangeschaft 👍