14 Reacties

één jaar geleden

Gewoon eentje met spf 50. Je moet toch elke 2 uur ongv smeren wil je het "goed" doen. Qua prijs en merken maakt dat echt niet uit.

één jaar geleden

Deze vind ik super fijn Alle ingrediënten in de zonnebrandcrème zijn van natuurlijke oorsprong en geen Nano .. dit is hun website https://hemnature.com/products/incia-natuurlijke-zonnebrandcreme-baby-kind-spf50?utm_content=Facebook_UA&variant=39612224667844&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social#ingredienten

één jaar geleden

Reactie op RomyxR

Gewoon eentje met spf 50. Je moet toch elke 2 uur ongv smeren wil je het "g ...
Dat is niet helemaal waar. Zo is er bijv een test geweest met zwitsal spf50 en die bleek slechts bescherming van spf30 te geven.

één jaar geleden

Wij gebruiken die van biodermal en vichy 50 spf

één jaar geleden

Wij vinden de parfumvrije variant van Naïf heel fijn. Gebruik hem ook voor mezelf wat ik verbrand ook heel snel.

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Wij vinden de parfumvrije variant van Naïf heel fijn. Gebruik hem ook voor ...
Smeert deze ook fijn uit?

één jaar geleden

Wij kopen steeds in de apotheker. Die is het best. 50 en kan tegen water

één jaar geleden

Reactie op Lyske

Smeert deze ook fijn uit?
Zeker! Er zijn wel 3 varianten: spray, lotion en cream. De lotion smeert in ieder geval fijn uit. De spray wil ik nog proberen komende zomer. Met de cream hebben wij geen ervaring

één jaar geleden

Ik zou er eentje nemen met zinkoxide. En dan de niet nano variant. Hij blijft vaak wel een beetje zichtbaar maar dringt niet de huid binnen. Je hebt ze van veel verschillende merken. Suntribe staat me nog bij. Mineral sunscreen kun je googelen. Dat voelt voor mij het fijnste omdat het de zon weerkaatst/blokt en het spul niet de huid binnen gaat. Het is niet dat je compleet wit ziet hoor. En voor een kindje is dat toch niet zo erg vind ik. 30 en 50 verschillen niet veel en voor 50 moeten ze veel meer troep toevoegen om net een hogere bescherming te bieden. Had bij zo’n mineral sunscreen website ook gelezen dat ze niet eens 50 doen om die reden. Je moet bij alle factoren vaak herhaaldelijk smeren. Nouja. Vaag verhaal misschien allemaal maar het is al zo’n tijd geleden da tik het heb opgezocht. Misschien kun je er wat mee

één jaar geleden

Ik zou er eentje nemen met zinkoxide. En dan de niet nano variant. Hij blijft vaak wel een beetje zichtbaar maar dringt niet de huid binnen. Je hebt ze van veel verschillende merken. Suntribe staat me nog bij. Mineral sunscreen kun je googelen. Dat voelt voor mij het fijnste omdat het de zon weerkaatst/blokt en het spul niet de huid binnen gaat. Het is niet dat je compleet wit ziet hoor. En voor een kindje is dat toch niet zo erg vind ik. 30 en 50 verschillen niet veel en voor 50 moeten ze veel meer troep toevoegen om net een hogere bescherming te bieden. Had bij zo’n mineral sunscreen website ook gelezen dat ze niet eens 50 doen om die reden. Je moet bij alle factoren vaak herhaaldelijk smeren. Nouja. Vaag verhaal misschien allemaal maar het is al zo’n tijd geleden da tik het heb opgezocht. Misschien kun je er wat mee

één jaar geleden

Een fijne lange mouwen zwemtrui met UV bescherming vonden wij ook erg fijn! Wij hadden de baby Naïf Cream, nou noooit weer. Je kunt hem niet uitsmeren, en zodra er water op komt komen er allemaal witte vlekken. Verschrikkelijk! Kan je er dus alleen 1 afraden 🤣

één jaar geleden

Voor kinderen met eczeem zou ik gaan voor La Roche Posay. Dit werd geadviseerd door onze huisarts

één jaar geleden

Dr leenarts spf 50. Écht 0% en écht parfum vrij.

één jaar geleden

Wij hebben altijd de biodermal voor kinderen. Smeert fijn uit. Wij zijn in september 1 week naar Gran Canaria geweest en hij is er niet verbrand of iets. Voor onze vakantie volgende week ook weer aangeschaft 👍