9 Reacties

vor einem Monat

Het belangrijkste waar je op moet letten is dat het parfum en alcohol vrij is. Voor de rest is het voor ieder kind verschillend. Ik gebruik bij mijn dochtertje de zonbebrand factor 50 van weleda.

vor einem Monat

Dr leenarts werkt bij ons erg goed. Ook voor de gevoelige huid. En ons zoontje had/heeft ook eczeem

vor einem Monat

Reactie op Melissssssa

Dr leenarts werkt bij ons erg goed. Ook voor de gevoelige huid. En ons zoon ...
Wij gebruiken die ook. Voor het hele gezin overigens.

vor einem Monat

Dr leenarts werkt hier juist niet.. ondanks dat het qua ingrediënten lijst wel oké is, reageert haar huid er enorm op. Vrijwel dezelfde dag al exceem uitbraak op gezicht en armen 😞. Wij hebben de ideale zonnebrandcrème dus ook nog niet gevonden, ik volg voor verdere tips!

vor einem Monat

Reactie op Kristianne vdb

Dr leenarts werkt hier juist niet.. ondanks dat het qua ingrediënten lijst ...
Dat heb ik dus ook met dr leenarts. Ze kreeg van haar producten vuurrood lichaampje.

vor einem Monat

Biodermal gevoelige huid spf 50. Hoewel ik van weinig fan ben bij biodermal is deze ingrediënten lijst oke en reageert mijn dochter er goed op.

vor 24 Tagen

Wij hebben deze: La Roche-Posay Anthelios. Smeert fijn. Hier ook een meisje met atopisch eczeem.

vor 24 Tagen

Tiny Todd🙌🏻

vor 12 Tagen

Van een collega van mij heb ik gehoord dat de zonnebrand van incia erg goed is. Zij is orthomoleculair therapeut en verdiept zich ook in producten. In deze zonnebrand zit geen troep en zou dus goed moeten zijn bij een eczeem huidje