12 Reacties

4 maanden geleden

Rond deze tijd komt verlatingsangst terug en krijgen ze ook wel eens de night terrors genoemd. Misschien dat dat ermee te maken heeft. Hier in ieder geval wel. Succes

4 maanden geleden

Reactie op Debby1122

Rond deze tijd komt verlatingsangst terug en krijgen ze ook wel eens de ni ...
Oh had niet voor ogen dan verlatingsangst weer in beeld komt. Bij afzetten kdv is dit bijvoorbeeld niet?

4 maanden geleden

Reactie op Noor1

Oh had niet voor ogen dan verlatingsangst weer in beeld komt. Bij afzetten ...
Nee klopt. Mijn dochter verwerkt het s'nachts het meest ervan. Ze heeft dan ook echt mijn arm vast geklemd uit angst. Maar ze gaat zonder problemen naar het kdv 😂

4 maanden geleden

Kan het zijn dat ze daardoor ook weer moeilijker inslapen? Bij ons is op bed gaan namenlijk een drama op het moment

4 maanden geleden

Oohhh wat fijn om te lezen! Hier vorige week een keer een slechte nacht, kan gebeuren natuurlijk.. maar nu al voor de 3de nacht oprij rond dezelfde tijd wakker. Hij lijkt inderdaad behoorlijk in paniek en ik mag niet weg.. na een uurtje ofzo valt ie pas weer in slaap. Best vermoeiend aangezien zn zusje net vorige week uit de 8 maanden slaapregressie is gekomen 🙈

4 maanden geleden

Reactie op EJL

Kan het zijn dat ze daardoor ook weer moeilijker inslapen? Bij ons is op be ...
Ja dat kan zeker. Maar het kan ook komen doordat ze be steeds beter ontdekken dat ze een eigen willetje hebben. De coach gaf bij mij aan kies je strijd maar ook geef had Maximaal 2 keuzes want dat voelt het voor haar/hem dat zelf heeft gekozen. En zullen ze zich over het algemeen makkelijker inschikken😊

4 maanden geleden

Reactie op Sandra14

Oohhh wat fijn om te lezen! Hier vorige week een keer een slechte nacht, ka ...
Veel succes en sterkte

4 maanden geleden

Idd lijkt in paniek en wil dat ik bij m blijf

4 maanden geleden

Hebben jullie het middagdutje dan ook al weg gehaald of ingekort?

4 maanden geleden

Reactie op Noor1

Ze slaapt nog maar 1 uur weghalen heeft hier nog geen zin want dat valt ze letterlijk om tegen de tijd dat we gaan eten

4 maanden geleden

Reactie op Noor1

Hier al sinds een maand of 3 geen dutje meer ivm slecht slapen, zelfs half uur was al teveel.. hij moest echt even aan t ritme wennen en hield het de eerste dagen moeilijk vol maar na een weekje ofzo was ie eraan gewend. Maaarrr helaas nu dus weer drama snachts 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Sandra14

Hier al sinds een maand of 3 geen dutje meer ivm slecht slapen, zelfs half ...
Pff balen. Hier nog steeds vervelende nachten. Inmiddels 2 uur bezig met huilen, ernaartoe troosten… en herhalen