5 Reacties
één jaar geleden
Kan het zijn dat hij bijv last heeft van zijn oren? Dat doet veel pijn als hij ligt. Of tandjes?
Mijn zoontje heeft ook wel eens zo'n nacht als hij ziek begint te worden/is. Is dan ontroostbaar in z'n eigen bed, zeker als ik dan wegloop, of wordt elke keer huilend wakker. Ik kies dan echt gewoon voor de weg van de minste weerstand en laat hem naast me slapen. M'n man gaat dan op zolder liggen. Dan slaapt hij vaak wel, dus hij zal dan ook wel de nabijheid voelen en nodig hebben. Ik slaap dan onrustig maar in elk geval slapen we allemaal iets. Volgende nacht gewoon weer in z'n eigen bed.
één jaar geleden
Ik heb niet het idee dat hij pijn heeft ondanks dat heb ik hem een zetpil maar geen verandering. Voorheen als hij zo nachtje had dan legde we hem tussen ons en dan sliep hij verder. Dit werkt nu niet hij wilt gewoon echt niet slapen zodra hij merkt dat hij in slaap aan het vallen is begint hij heel hard te huilen en krijsen. Hij is vanochtend uiteindelijk om 6.10 in slaap gevallen.
één jaar geleden
Ach zieltje toch en wat heftig voor jullie! Wil hij ook niet op jouw in slaap vallen en dat je hem dan naar een kant rolt als hij eenmaal diep slaapt, dus dat hij op zo'n manier naast jullie komt te liggen. Mijn dochter had laatst ook dat ze heel erg schrok van iets en elke keer dat ik haar weg probeerde te leggen als ze eenmaal sliep werd ze meteen wakker. Maar op mij slapen ging dan wel.