13 Reacties

10 maanden geleden

Heel veel sterkte. Geen ervaring mee maar het is normaal dat je nu al rouwt. Dit heb ik ook gedaan vanaf mijn vader kanker kreeg. Wat niet hetzelfde is als een kind. Ik zou niet weten hoe je daar als ouder mee om moet gaan. Ik zou gwn zoveel mogelijk tijd en leuke dingen met haar proberen doen. Veel sterkte met deze moeilijke tijd

10 maanden geleden

Oh nee, wat een vreselijk verhaal. Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht, ik kan me niet voorstellen hoe erg dit moet zijn. Heel veel sterkte de komende tijd, houd haar maar heel veel vast. Er is op dit forum ook een groep genaamd De Vlindertuin, die is voor kindjes die overleden zijn. Wellicht dat je daar meer lotgenoten vindt.. Heel veel sterkte.

10 maanden geleden

Reactie op Carolineketje

Heel veel sterkte. Geen ervaring mee maar het is normaal dat je nu al rouwt ...
Bedankt

10 maanden geleden

Reactie op CuckooBlue

Oh nee, wat een vreselijk verhaal. Ik heb er gewoon slecht van geslapen van ...
Dankjewel..🫶🏼

10 maanden geleden

Wat heftig! Ik zou denken, heel normaal dat jullie al rouwen gezien het vooruitzicht van deze ziekte. En alles wat jullie voelen is ‘normaal’ want het zijn jullie eigen gevoelens. Laat toe om te voelen wat jullie willen. Heel veel sterkte en ik wens jullie nog vele mooie momenten samen 💛.

10 maanden geleden

Reactie op Vollemaan

Wat heftig! Ik zou denken, heel normaal dat jullie al rouwen gezien het vo ...
Dankjewel🫶🏼

10 maanden geleden

Hallo, ik kwam sinds lange tijd nog eens op het forum. Onze jongen is van 16/2/22. Ik kan mij niet voorstellen wat jullie moeten doormaken en al meegemaakt hebben. Zoveel sterkte en steun toegewenst in de komende periode. Ik wens jullie nog heel veel mooie momenten toe. Sabine

10 maanden geleden

Oo wat vreselijk naar om dit te lezen. Onze dochter is ook geboren op 18-2-2022. Kan me niet voorstellen hoe jullie dit allemaal moeten doorstaan... wat enorm heftig. Ik wens jullie nog veel mooie momenten toe, veel herinneringen maken. Veel sterkte voor nu en de komende periode. Liefs Lian

10 maanden geleden

Heel veel liefde ♥️ mogen jullie de kracht hebben voor alles en ik denk dat het natuurlijk is om al in het rouwproces te zitten ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

9 maanden geleden

Ik word heel erg verdrietig van je bericht. Wat een onmacht moet je voelen. Ik wens jullie alle kracht toe. liefs

5 maanden geleden

Hallo, hoe gaat het met Liv en jullie?

5 maanden geleden

Reactie op Sabineke

Hallo, hoe gaat het met Liv en jullie?
Hallo. Uhm niet zo goed liv is gevallen op mijn verjaardag 2-5.... Rechtse kant helemaal uit gevallen ... hoop dat ze er boven op komt....

3 maanden geleden

Reactie op Naomi van de weijer

Hallo. Uhm niet zo goed liv is gevallen op mijn verjaardag 2-5.... Recht ...
Hallo, weer een tijdje geleden dat ik hier nog was. Hopelijk is ze er door gekomen? Veel sterkte en liefs!