4 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, Toevallig ik ook! Ik eet nu elke ochtend joghurt met glutenvrije muesli, tussendoor 2 stukken fruit in de middag wasa crackers en dan tussendoor soms crackers en me avondeten. Darmen heel erg van streek geweest verschrikkelijk ik denk dat ik 5 weken ben aan de testen te zien en de verloskundige 7 weken dus volgende week al echo maar heb ook een opgezette buik van me darmen.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, ik heb ook coeliakie. Op dit moment doe ik eigenlijk niet veel anders eten dan wat ik normaal al doe. ‘S ochtend een bakje yoghurt met GV muesli, tussendoor een stukje fruit of wat crackers, lunch 2 boterhammen en gewoon het avond eten. Zou volgens de berekeningen 5 weken zwanger zijn. Heb zelf erg veel last van krampen en mijn darmen zijn het zo nu en dan ook niet helemaal eens. Dan obstipatie dan weer diarree🙈 En extreem gevoelige borsten. Groetjes.

5 jaar geleden

Ik heb ook Coeliakie. Vandaag 7.3 weken zwanger. Bij mij zijn me darmen enorm opgezet. Aan me buik te zien zou je denken dat ik veel verder ben. Ik was vooral benieuwd of dit te maken heeft met de Coeliakie. Ik eet overdag zelfgemaakt brood, of Wasa crackers. Savonds gewoon normaal avondeten. Verder gelukkig niet misselijk, maar vooral enorm moe en gevoelige borsten en die enorme buik....

5 jaar geleden

Ik heb ook coeliakie, vandaag 5 weken zwanger (van de tweede). Als je al gezond at hoef je volgens mij niks anders te doen nu je zwanger bent toch? Ik heb net als wat de anderen zeggen hier heeel veel last van m’n darmen, volgens mij had ik dat de vorige keer ook. Maar dat is volgens mij ook zonder coeliakie een zwangerschapskwaal… toch?