23 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee😊

4 jaar geleden

Niet die van Slaapcity i.i.g. Ik heb die vorige week binnengekregen en lijkt niet op wat er bij Bol.com staat aangegeven. Ik bestel die van Litollo en hoop dat die goed is.

4 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/voedingskussen-en--hoezen/doomoo-buddy-voedingskussen-giraffe-grijs-114915.html Deze tijdens een vorige zwangerschap gebruikt. Super fijn kussen. Ik merkte ook dat het kussen ging lekken, vulling kwam eruit. Terug gegaan naar prenatal en er was iets fout met de rits, die schuurde over de stof heen. Toen direct een nieuw kussen gekregen.

4 jaar geleden

Doomoo buddy is echt heel fijn!

4 jaar geleden

Een kussen met traagschuim erin is heel fijn, dat vormt zich heel goed naar je lichaam en is lekker warm.

4 jaar geleden

Ik ben ook fan van de Doomoo buddy… tijdens mijn vorige zwangerschap overal mee naartoe genomen en koop over een aantal weken zeker een nieuwe/ extra

4 jaar geleden

Doomoo vind ik persoonlijk niet fijn. Heb deze gehad bij ons twee dochters. Nu heeft mijn man afgelopen die besteld wat op jou plaatje staat en die is echt top. Super fijn dus zeker een aanrader

4 jaar geleden

Reactie op Stacey08

Een kussen met traagschuim erin is heel fijn, dat vormt zich heel goed naar ...
Goed dat je aangeeft dat ie warm is, want dat wil ik juist niet😂 heb het al zo warm steeds in de nacht.. liever een lekker koel kussen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op kaylee42

Doomoo vind ik persoonlijk niet fijn. Heb deze gehad bij ons twee dochters. ...
Dank voor je review! Dus bij de nieuwe gaat de vulling niet weg waar je knieën zitten?

4 jaar geleden

Nee ik schud hem goed op en duw het een beetje bij elkaar dan ligt hij fantastisch 🤩 vind ik in ieder geval hahah

4 jaar geleden

Toevallig was ik net aan het kijken en heb ik een kussen gevonden op dekbed discounter voor 16,99 met 8 positieve ervaringen. Ik ga em vandaag kopen. Ik hoef zelf niet zo'n dure. Hopelijk is het wat 🙏🤞. Ik laat je wel weten hoe die is.

4 jaar geleden

Reactie op Angel111211

Toevallig was ik net aan het kijken en heb ik een kussen gevonden op dekbed ...
Ik ben benieuwd! Lijkt me heerlijk, ben een zijslaper en heb voor de zwangerschap al wel eens over zoiets nagedacht. Lijkt me straks met een dikke buik nog fijner ☺️

4 jaar geleden

Hallo. Zou nog even laten weten over de dekbed discounter zwangerschaps kussen. Hij is lekker zacht, slaapt heerlijk geen last van rugpijn meer 😁 Nadeel is wel dat die snel warm blijft dus met deze hitte van deze dagen lucht die niet door. In de winter zometeen zou die echt perfect zijn. Ik slaap nu zonder een deken er mee en dan is het nog te doen. Je kan 'm in de wasmachine en droger doen en is anti huisstofmijten en anti allergieën dat is ook wel handig om te weten. Vind 'm top voor dat geld!

4 jaar geleden

Ik heb ook de doomoo buddy en ben er erg blij mee😊

4 jaar geleden

Bijna 3 jaar geleden die van de kruidvat gekocht. Die doet het nog steeds perfect, heb sindsdien nog geen nacht zonder geslapen haha

4 jaar geleden

Ik heb mijn zwangerschapskussen gekocht bij Ikea voor maar liefst 9.99 euro in solden nu!!! Het is een echte aanrader tijdens de zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op julie2309

Ik heb mijn zwangerschapskussen gekocht bij Ikea voor maar liefst 9.99 euro ...
Hoe heet ie?

4 jaar geleden

Reactie op Angel111211

Hallo. Zou nog even laten weten over de dekbed discounter zwangerschaps kus ...
Ik zit hier te kijken maar kan niks vinden?

4 jaar geleden

Ik gebruik die van telano echt super groot en ligt zoo lekker!! Te bestellen via bol.com 😍 en verschillende kleuren is ook wel leuk

4 jaar geleden

Ik ben echt een leek hierin.. op welke plekken geeft zon kussen dan steun? Op de plaatjes lijkt het je bekken/benen maar hoor sommigen over de buik praten..?