12 Reacties

5 maanden geleden

Wij gebruiken in een diep zwembad bandjes aan de amen met tekeningen op. Je hebt die in verschillende maten

5 maanden geleden

Wij hebben flipper swimsafe bandjes. Onze peuter vind het geen probleem om ze aan te hebben.

5 maanden geleden

Ik heb gewoon standaard oranje zwemvleugels, gaat prima bij mijn jongste. Hij is als een vis in het water en blijft goed drijven.

5 maanden geleden

Puddle jumper zijn wij erg tevredem over

5 maanden geleden

Wij hebben de standaard arm-zwembandjes. Afgelopen week op vakantie hebben we hem ook zo’n zwemvest aangedaan, die hangen in CenterParcs altijd in t zwembad klaar. Dan deden we vaak zn vleugeltjes af en kon hij vrijer bewegen en beter van de glijbaan af.

4 maanden geleden

Wij hebben puddle jumper van swim essentials en ik ben erg blij!

4 maanden geleden

Ik ben super tevreden over de flipper swimsafe bandjes! Al die banden om het lijf etc vind ik maar onpraktisch. Deze zijn rond, blijven ze goed mee drijven en zitten geen scherpe randjes aan.

4 maanden geleden

Onze dochter vond normale zwembandjes echt niet fijn. Heb nu deze van de Kruidvat. Zie er hier veel kindjes mee! Lijkt me zo handig!! In ieder geval veel veiliger en zit lekkerder om aan te doen denk ik!

4 maanden geleden

Reactie op Simone4321

Onze dochter vond normale zwembandjes echt niet fijn. Heb nu deze van de Kr ...
Is dus niet van dat plastic, maar meer stofspul, wat fijner zit!

4 maanden geleden

Reactie op firstbaby👶

Wij hebben puddle jumper van swim essentials en ik ben erg blij!
Wij ook deze. Gaat super goed! Hij is nu ook veel zekerder in het water nu hij altijd blijft drijven

4 maanden geleden

https://www.decathlon.be/nl/p/meegroeiende-zwemhulp-voor-kinderen-tiswim/_/R-p-4009?mc=8732396&c=GROEN Je kan de armbandjes en de buikband ook apart gebruiken, en is ook met stof afgewerkt dus niet van dat onaangenaam plastic.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de puddle jumper en wil niks anders meer