5 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben ook toevallig fotograaf. Ik heb de afgelopen jaren onwijs veel energie in mijn bedrijf gestoken en krijg er minimaal voor terug. Ik heb al een halfjaar geen boekingen gehad. Voordat ik zwanger was heb ik mij ingeschreven bij een re-integratie bedrijf, want ik wil gewoon weer de zekerheid en structuur van een gewone baan! Een week later was ik zwanger. Nu is mijn contact persoon met vakantie en weet ik niks t/m 20 July. Waarschijnlijk ga ik mijn eerst volgende werkgever moeten vertellen dat ie mij alweer even kwijt is straks. Verder laat ik m’n huidige bedrijf even op z’n beloop want heel eerlijk vindt ik mijzelf momenteel even belangrijker.. ik verveel mij ook dood soms, maar Ipv dat vervelen zoek ik wel weer de leukere dingen van m’n vak, bijv een oudere foto heel mooi bewerken. Dat geeft altijd wel weer een klein beetje voldoening tegenover de Verveling
4 jaar geleden
Ik ben een zzp er, maar niet de enige met inkomen in dit gezin( vriend ook zzp). De vrijheid die het biedt en ook de flexibiliteit die ik straks na de bevalling heb vind ik persoonlijk heel veel waard. Ik vond dat ik teveel geleefd werd bij een 'normale'baan. Nu kan ik mijn eigen agenda bepalen en mijn grenzen bewaken🙃
4 jaar geleden