25 Reacties

3 jaar geleden

Hier zoon verhaal! 13,1 zei de echoscopiste meisjes 👧 potty shot was echt heel duidelijk! Gister 15,1 en het is toch echt een jongen 👦

3 jaar geleden

Reactie op joyce vdB

Hier zoon verhaal! 13,1 zei de echoscopiste meisjes 👧 potty shot was echt ...
Neeeeee echt 🤯 ik vraag me echt af, hoe dan?

3 jaar geleden

Nou dat dus hier de foto’s

3 jaar geleden

13,1 potty shot

3 jaar geleden

Foto gister potty shot 15,1

3 jaar geleden

Omgggg.. maar ik vind jou echo's nog best onduidelijk.. 😦 ik heb zwanger van de 4de maar zou hier ook moeilijk een geslacht uit kunnen halen 🙀

3 jaar geleden

Hebben ze geen 3d bij jou gedaan?

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn dochter met 14 weken gedaan. Dit klopte. Maar dus wel een weekje later. Bij de 13 weken echo was de echoscopiste ervan overtuigd dat we nu een zoontje krijgen. Deze echo was met 12.6 weken. Donderdag heb ik voor de zekerheid nog maar een geslachtsecho gepland. Ik ben dan 15+1 weken. Had eigenlijk deze keer weer met 14 weken een geslachtsecho maar had die afgezegd. Omdat ik dacht dat het wel zou kloppen. Maar lees zulke wisselde verhalen dat ik toch een echo wil voor de bevestiging 😂 Eerder was geen plek meer. En wil ook niet nog een maand wachten tot de 20 weken echo. Je kan met 13 weken een echo doen, maar dit is wel echt heel vroeg. Bij mijn dochter kocht ik ook pas spullen toen het werd bevestigd tijdens de 20 weken echo. Hou gewoon in je achterhoofd dat er een hele kleine kans is dat het niet klopt 🙈 Het is niet voor niks dat veel echo bureaus pas een geslachtsecho vanaf 14 of het liefst 16 weken doen. Maar ik ben zelf ook zo iemand die mega ongeduldig is. Maar het lijkt me gewoon best erg als het geslacht tijdens de 20 weken echo opeens anders is. Niet omdat ik dan teleurgesteld zou zijn, maar omdat je al een plaatje in je hoofd hebt gecreëerd. En dat dan opeens heel anders is. Ik heb al een zoon en een dochter dus het geslacht maakt me echt helemaal niks uit. Maar ik wil wel gewoon duidelijkheid 😜

3 jaar geleden

Reactie op AJV

Omgggg.. maar ik vind jou echo's nog best onduidelijk.. 😦 ik heb zwanger v ...
Heb me voorgenomen dat ik wel wacht tot de kleine zich aankondigt dan weten we het zeker 🫣🤣

3 jaar geleden

Wij hadden met 13 weken 3 dagen een geslachtsbepaling. Hieruit kwam naar voren dat het een meisje wordt. Daarna de 13 weken echo met 14 weken en 4 dagen. Ik zag het zelf (wist nu natuurlijk waar ik op moest letten) en benoemde het, toen zei de echoscopiste we kunnen er inderdaad niet omheen dat het een meisje wordt. Vond het wel fijn om even de bevestiging nog een keer te krijgen 🥰

3 jaar geleden

Maar vanaf 13 weken kunnen ze toch alleen een Nub theorie toepassen? Bij de 13 weken echo zei ze dat het weer een meisje is. Maar ik hou het nog even in het midden. Tot bij een van mn volgende echo's gezien wordt dat dat wel of niet klopt. Durf daar nog geen onthulling aan vast te knopen en we willen denk ik weer dit boekje laten maken https://babygokje.nl/

3 jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Maar vanaf 13 weken kunnen ze toch alleen een Nub theorie toepassen? Bij d ...
Vanaf 13 weken kunnen ze het geslacht al zien. 13- 14 weken is met 98 procent zekerheid. Ik heb het gezien, en je zag het heel duidelijk, als je weet waar je moet kijken natuurlijk. De technologie van tegenwoordig is niet te vergelijken meer met vroeger. Het echo apparaat van de pretecho is nog beter dat die van de verloskundige. Er zullen altijd uitzonderingen blijven waarbij het niet klopt. Die 2 procent. Maar dat heb je met de echo van 20 weken ook.

3 jaar geleden

Reactie op Joycani

Vanaf 13 weken kunnen ze het geslacht al zien. 13- 14 weken is met 98 proce ...
Apart, want bij ons zag je echt alleen nog maar de nub zitten was toen 13+3. Dus nog geen balzakje of schaamlipjes. Dat komt daarna pas allemaal op z'n plek zei ze

3 jaar geleden

Wij wisten het geslacht al via de nipt (belgie) en bij de 13 weken echo zag je dit heel duidelijk bevestigt. De dame die de echo deed gaf aan dat hoe slanker je bent hoe duidelijker/meer je ziet op de 13 weken echo. Zij zag het geslacht ook gelijk en twijfelde geen seconde. Dus misschien iets om rekening mee te houden qua verwachting.

3 jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Apart, want bij ons zag je echt alleen nog maar de nub zitten was toen 13+3 ...
Bij ons zag je duidelijk een piemeltje uitsteken uit ‘t lichaam. Staat ook duidelijk op foto. Je moet dus wel geluk hebben dat je baby er goed voor ligt/zit. Onze baby was heel actief dus we hebben in dat half uur alle mogelijke kanten kunnen zien!

3 jaar geleden

Reactie op esmec

Bij ons zag je duidelijk een piemeltje uitsteken uit ‘t lichaam. Staat ook ...
Bij onze dochter zagen we ook een 'piemeltje ' uitsteken. Dat is de nub volgens mij, en bij 13 weken zou je aan de hand van de stand kunnen bepalen of het echt een piemeltje of een clitoris wordt. Vind het een grappige theorie, maar net als met alle theorieën zal het de ene keer kloppen en de andere keer toevallig niet🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Bij onze dochter zagen we ook een 'piemeltje ' uitsteken. Dat is de nub vol ...
Ik ga liever uit van de expertise van de gynaecoloog.

3 jaar geleden

Reactie op esmec

Ik ga liever uit van de expertise van de gynaecoloog.
Ik ga gelukkig wel naar een echoscopiste die ook ervaring heeft met medische echo's en lessen geeft op scholen

3 jaar geleden

Reactie op AJV

Ik ga gelukkig wel naar een echoscopiste die ook ervaring heeft met medisch ...
Ze zal je vast eerlijk vertellen hoe zeker ze het kan zien. Als er maar een kleine kans was had ze de afspraak waarschijnlijk niet ingepland. Ben benieuwd hoe t gaat! Sowieso leuk om gewoon even naar je baby te kijken. Hoop dat ze het goed kan zien! Veel plezier.

3 jaar geleden

13weken is echt nog wel pril om het geslacht met 100% zekerheid al te kunnen vaststellen. Misschien heb je geluk en is het bij jullie al heel goed zichtbaar maar misschien ook nog niet zo. Ik zou persoonlijk in ieder geval wel nog een slag om de arm houden tot aan de volgende echo. 😅